logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۵۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است

عزت-و-اقتدار-ملی-در-گرو-حضور-حداکثری-مردم-در-انتخابات-است
استاندار زنجان با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات باعث کاهش فشار خارجی شده و باعث اقتدار، عزت و پیشرفت کشور می‌شود گفت: عزت و اقتدار ملی در گرو حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی صبح امروز در نشست روشنگری و جهاد تبیین با موضوع انتخابات  در جمع مدیران و معاونین آموزش و پرورش با بیان اینکه در راه اقتدار کشور شهدای زیادی جانفشانی کرده و در راه عزت و اعتلای وطن جان خود را فدا نموده‌اند گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری؛ آنچه سایه جنگ را از سر این کشور برداشته است مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف در جامعه است. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: در بحث ملی شدن صنعت نفت که مرحوم مصدق در این امر فعال بودند مبارزات مردم با نظام سلطه از سال ۱۳۴۲ شروع  و تا دوران پیروزی انقلاب این مبارزات ادامه پیدا کرد. 

استاندار زنجان عنوان کرد: امروز کشورمان دستاوردهای بسیاری در زمینه‌های مختلف به نام خود ثبت کرده و باید در نظر داشت که عزت کشورمان برای ما مهم است.

افشارچی ابراز کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات باعث کاهش فشار خارجی شده و باعث اقتدار، عزت و پیشرفت می‌گردد.  

وی اضافه کرد: حضور مردم همیشه در صحنه انقلاب و مشارکت، همراهی و پای کار بودن آنها در عرصه‌های مختلف برای کشور امری لازم و ضروری است.  

استاندار زنجان ابراز کرد: باید در نظر داشت که حضور هر چه بیشتر مردم و پای کار نظام بودن باعث کاهش فشارهای خارجی خواهد شد و بار دیگر عزت و اقتدار ایران را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر