logo
امروز : شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۷۳۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

برگزاری برنامه‌های دهه کرامت با هدف آگاه‌سازی جوانان

برگزاری-برنامه‌های-دهه-کرامت-با-هدف-آگاه‌سازی-جوانان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه نسل‌های جدید انقلاب آگاهی و اطلاعات لازم درباره منش و رفتار ائمه اطهار(ع) ندارد و کم کاری در این حوزه مشخص است گفت: برنامه‌های دهه کرامت با هدف آگاه‌سازی جوانان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام علی ناصر روز یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه معرفت و آگاهی نسل کنونی به ویژه کودکان و نوجوانان با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) آنگونه که باید و شاید در جامعه صورت نگرفته است اظهار کرد: برای آشنایی نسل‌های جدید انقلاب با سیره و منش ائمه اطهار(ع) باید برنامه‌های مختلف در نظر گرفته شود. بر این اساس برنامه دهه کرامت با هدف تبیین هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با مکتب اهل بیت(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت خادمین حرمین شریف بارگاه امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در این استان زنجان حضور خواهند یافت، ابراز کرد: برنامه‌های دهه کرامت یک بهانه است تا بدانیم زیر سایه چه نعمت‌های بزرگی زندگی و نفس می‌کشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان کرد: جلسات متعددی در چند روز گذشته برای برگزاری بهتر برنامه‌های دهه کرامت در استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام ناصر عنوان کرد: مناسبت‌های مذهبی که برای برنامه‌های مختلف در جامعه برگزار می‌شود باعث آشنایت بیشتر مردم با سیره و مکتب ائمه اطهار(ع) است و باید سعی شود برنامه‌های اجرایی دارای کیفیت لازم باشند‌ تا عموم مردم از آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی نوجوانان و جوان نسبت به مکتب اهل بیت(ع) از اهداف برنامه‌های این دهه است اضافه کرد: متولی برنامه‌های مربوط به‌ خادمین حضرت معصومه(س) سازمان امور زندان‌های استان است.

 

راه اندازی ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان 

قاسم محمدی، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان نیز در نشست خبری که به مناسبت برنامه‌های دهه کرامت برگزار شد با بیان اینکه پرچم متبرک و خادمین امام رضا(ع) در قالب برنامه‌های زیر سایه خورشید به مدت یک هفته در سطح استان برگزار خواهد شد اظهار کرد: خادمین در ویژه برنامه‌های دهه کرامت در شهرستان خرمدره، سلطانیه و طارم حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته خادمین و پرچم متبرک حضرت معصومه(س) روز بیست و یکم اردیبهشت وارد استان می‌شوند و برنامه آنها به مدت سه روز در استان اجرا خواهد شد ابراز کرد: به مناسبت دهه کرامت ۸۸۸ چایخانه در سطح کشور ایجاد می‌شود که سهم استان زنجان از این تعداد ۲۱ مورد است و در اصل ۲۱ چایخانه آستان قدس رضوی در زنجان ایجاد می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان زنجان با بیان اینکه ۳۵ ویژه برنامه به مناسبت دهه کرامت در استان زنجان برگزار خواهد شد که در جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌ها بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی می‌تواند کمک مناسبی در این امر شود تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم دهه کرامت کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان است.

مدیر روابط عمومی شهرداری زنجان با بیان اینکه طبق برنامه‌های به عمل آمده سعی شده است ویژه برنامه دهه کرامت جشن‌های پرشور در پارک‌ها برگزار شود ابراز کرد: مشارکت مردم و افزایش شور و نشاط اجتماعی از اهداف اصلی برنامه‌های دهه کرامت در استان است که برنامه‌های مختلفی در جهت بهتر برگزاری دهه کرامت تهیه و تنظیم شده است.

غلامرضا نظری با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت افتتاح و کلنگ زنی برخی پروژه‌ها در دستور کار می‌باشد اضافه کرد: هدف اصلی از ایجاد برنامه‌های دهه کرامت ایجاد شور و نشاط میان مردم است و به منظوره بهره‌مندی مردم از برنامه‌های دهه کرامت ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی در ۱۰ پارک شهر زنجان فعال می‌شود و اجتماع دختران قرآنی از دیگر برنامه‌ها این ایام است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر