logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۷۴۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
امام جمعه ماهنشان:

بسیج سازندگی از برکات نظام و انقلاب است

بسیج-سازندگی-از-برکات-نظام-و-انقلاب-است
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه بسیج سازندگی از برکات نظام و انقلاب است گفت: محرومیت‌زدایی از مهمترین دستاورد بسیج سازندگی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد‌رضا علی‌اکبری در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: هفته بسیج سازندگی را گرامی می‌داریم و از جمله برکات نظام و انقلاب بسیج سازندگی بوده و محرومیت‌زدایی از مهم‌ترین دستاوردهای بسیج سازندگی است.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: لازم است خدمات این عزیزان بازگو شود و برکات وجود آنها بیان شود و از زحمات ایشان در محرومیت‌زدایی در مناطق محروم قدردانی شود.

امام جمعه ماهنشان بیان کرد: حلول ماه ذی‌القعده که اول این ماه روز هبوط و شروع چله آدم ابوالبشر است و روز ولادت نورانی حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختران و آغاز دهه کرامت را گرامی می‌داریم‌.

وی مطرح کرد: امیدوارم دختران جامعه ما با تاسی و الگو گرفتن از حضرت فاطمه معصومه (س) در تمام ابعاد شخصیتی خود را به تراز دختر کامل اسلامی برسانند.

 حجت‌الاسلام علی‌اکبری ضمن تبریک هفته هلال‌احمر گفت: به مسئولین استانی و کشوری عرض می‌کنم هلال‌احمر ماهنشان از جهت کادر اداری و  پرسنلی در مضیقه است.

وی ادامه داد: لذا می‌خواهم جهت جذب کادر اداری و پرسنلی از نیروهای بومی شهرستان اقدام نمایند تا مشکلات این شهرستان رفع شود.

امام جمعه ماهنشان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان، کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله‌الحرام کشورمان به نکات کلیدی و ارزنده‌ای در خصوص ماهیت و جایگاه حج امسال اشاره فرمودند.

 وی ادامه داد: مقام معظم رهبری افزودند؛ حج امسال، حج برائت است آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری یاد‌آور شد: در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی، حج صرفاً یک آیین نیست بلکه دارای روح و فلسفه عظیم است.

وی گفت: دشمن به دنبال ممانعت و جلوگیری از خروش جمعی مسلمانان بر علیه ظلم است در حالی که دین مبین اسلام مناسک حج را بستری برای نمایش اتحاد عمیق پیروان دین اسلام و هم‌صدایی آنان در برابر جریان کفر قلمداد می‌کند.

 امام جمعه ماهنشان بیان کرد: در هفته‌ها و روزهای اخیر در نوار غزه حوادث تلخی رخ می‌دهد و ماشین کشتار و نسل‌کشی صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها لحظه‌ای متوقف نمی‌شود .

وی تاکید کرد: مناسک حج امسال فرصتی برای تجمیع دغدغه‌ها و تبدیل آنها به یک جریان کارآمد و تاثیرگذار در مهار دشمنان انسانیت عدالت و آزادی خواهد بود.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری گفت: حج امسال با سال‌های گذشته متفاوت است، امسال میلیون‌ها زائر در حالی راهی سرزمین وحی می‌شوند که نقاب تزویر و ریا از چهره رسانه‌ها و ابزار تبلیغاتی رژیم منحوس صهیونیستی، آمریکایی فرو افتاده و چهره واقعی آنان آشکار شده است.

وی ادامه داد: روابط تهران و اربیل به دنبال حوادث یک سال اخیر با تنش‌های سیاسی امنیتی محسوسی مواجه بوده و سفر بارزانی رئیس اقلیم کردستان به تهران نشان دهنده اراده دو طرف به منظور تقویت روابط دوجانبه بوده است. 

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: این دیدار می‌تواند چشم انداز نوینی برای گسترش همکاری فی ما بین ترسیم کند. 

 وی خاطر نشان کرد: شدت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه حتی ترکیه را به سمت قطعی روابط تجاری سوق داد و این کشور با وجود تحمل ضررهای اقتصادی روابط تجاری و سیاسی خود را با رژیم منحوس قطع کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبری ابراز کرد: این امر باعث در تنگنا قرار گرفتن رژیم منحوس و فشار مضاعف بر دولت‌های عربی در افزایش حمایت‌های عملی و واقعی از فلسطین بوده و نشانگر تسلیم دولت ترکیه در مقابل افکار عمومی و بیداری جهانی است.

وی ضمن حمایت از طرح نور فراجا گفت: دستور صریح مقام معظم رهبری در مورد جمع‌آوری افراد بی‌حجاب اقدام کردند.

امام جمعه ماهنشان تاکید کرد: از این عزیزان می‌خواهیم با قاطعیت و اقتدار با هنجار‌شکنی‌ها مبارزه نمایند و در هرجا و هر کسی که باشد بدون هیچ اغماضی با آن‌ها برخورد کنند.

وی بیان کرد: ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب پشت سر شما و حامی شما هستیم چون بعضی از این هنجار‌شکنی‌ها کار دشمن و  برنامه‌ریزی شده بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر