logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۵۵۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

انتخابات تأثیرگذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت است

انتخابات-تأثیرگذارترین-راه-دخالت-مردم-در-حاکمیت-است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: انتخابات تأثیرگذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت با تعیین افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است و هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در همایش حماسه حضور شهرستان ابهر ضمن تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به جشن حضور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: مردم ایران اسلامی هر ساله با هوش، دوراندیشی و بصیرت خود در آیین‌های سراسری ۲۲ بهمن حضور پرشور و پررنگی داشته و ذیل عمل به دستور الهی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی پای فشرده و مراتب وفاداری و ایستادگی خود در راه آرمان‌های انقلاب را به رخ دشمنان کشیده اند تا دشمن بفهمد که به دشمنی‌های آنان پاسخ‌های کوبنده‌ای می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اهمیت و جایگاه معلمان در نظام اسلامی و وظیفه خطیر آنان، آموزش و پرورش را مرکز ثقل تربیت معنوی و اخلاقی نسل آینده جامعه دانست و افزود: آموزش و پرورش زمينه‌ساز رشد فکری و اخلاقی انسان‌های يک جامعه پويا است و آموزش و پرورش می‌تواند موجب شکوفایی ساير بخش‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شود.

رفیعی با مرور تاریخ چهل و پنج ساله انقلاب اسلامی و به تشریح و تبیین بیانه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: پایه و اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم در همه عرصه‌ها است که مردم در همه صحنه‌ها نقش آفرینی می‌کنند و این انقلاب اسلامی بود که منشأ امنیت و تمامیت ارضی کشور و موتور پیشرفت علمی کشور شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عنوان کرد: انقلاب اسلامی و تأسیس نطام مقدس جمهوری اسلامی منجر به ایجاد یک نظام مردم سالاری دینی شد و حضور مردم یک حضور واقعی در تعیین سرنوشت خود در صحنه‌های حساس انقلاب اسلامی بوده است و از آنجایی که دشمن به این مهم پی برده، همواره با طراحی نقشه‌های مختلف به دنبال جدایی مردم از نظام اسلامی بوده است.

رفیعی اظهار کرد: طبق فرمایش رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب ما هر جا پیشرفت کردیم دشمن به دنبال انکار، مأیوس کردن و ناکارآمد نشان دادن نظام بوده است لذا باید با شناخت گذشته و عبرت از تجارب، از گذشته درس بگیریم و مسیر پیشرفت خود را با گام‌های استوار و قدرتمند ادامه دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به جنگ ترکیبی و اهداف عملیات روانی دشمن از دوران نبود تکنولوژی تا به امروز گفت: نباید از عملیات روانی دشمن غافل و دچار احساسات شویم بلکه باید راه و روایتگری صحیح و بیان واقعیت‌ها توسط دستگاه‌های تبلیغاتی و تک تک اعضای جامعه، واقعیت‌ها را برای آحاد مردم تبیین کنیم. 

این مسئول با بیان اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انتخابات بهترین عرصه مشارکت مستقیم مردم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم‌سالاری است و موجب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام می‌شود و انتخابات فرصتی برای ارزیابی گفتمان‌های سیاسی مختلف و روش‌های مدیریت کشور در همه زمینه‌هاست تا مردم از دل این گفتمان‌ها بتوانند بهترین فرد را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات تأثیرگذارترین راه دخالت مردم در حاکمیت با تعیین افراد برای تصدی مسئولیت‌ها است و حضور در پای صندوق رأی به مثابه جهاد است و هر رأی تیری بر دل بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در پایان تصریح کرد: انتظار است از امروز تا روز انتخابات چهره به چهره، همگان را برای حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات دعوت کنیم، چرا که حضور پرشور در انتخابات زمینه ساز اقتدار ملی است و بازدارندگی کشور را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر