logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۶
[ شناسه خبر : ۳۵۴۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با سراسر کشور رقم می‌خورد؛

انقلاب مردم و آغاز حماسه ۲۲ بهمن در زنجان

انقلاب-مردم-و-آغاز-حماسه-۲۲-بهمن-در-زنجان-
اینجا زنجان پایتخت شور و شعور حسینی و غواصان دریادل که حضور مردمانش در تمام راهپیمایی‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی و مذهبی زبانزد است، آری مردم آمده‌اند تا بهمن باشکوه دیگری را رقم بزنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن استان زنجان دقایقی قبل و با حضور عموم مردم دیار شور و شعور حسینی و غواصان دریادل، مردمی که به میزبان مهربان شهرت دارند؛ از محل‌های تعیین شده شروع و مردم از نقاط مختلف استان با حضور خود در این راهپیمایی، پشتیبانی خود از ولایت و نظام را بار دیگر به جهانیان ثابت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید

دوستداران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی پیر و جوان، زن و مرد، کودک و بزرگ، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها با در دست داشتن پرچم‌های ایران اسلامی به‌صورت خانوادگی در این راهپیمایی حضور یافته‌اند تا چهل و پنجمین بهار آزادی ایران اسلامی را جشن گرفته و بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و همچنین منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید عهد و میثاق داشته باشند.

 مردم پر شور‌تر از قبل آمد‌ه‌اند تا بگویند تا پای جان برای ایران هستند.

همه مردم آمده‌اند تا ثابت کنند با همدلی و انسجام و اتحاد تمام آرزو‌های خصمانه دشمنان در خصوص ایران عزیز اسلامی را بر باد خواهند داد. سیل جمعیت از قبل از موعد مقرر از خیابان‌های اطراف سرازیر شده است.

در این راهپیمایی شعارهای ایران استوار، ۴۵ سال اقتدار، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر داده خواهد شد تا گوش تمام آنهایی که نمی‌خواهند این شعار‌ها را بشنوند کر کنند.

آری اینجا زنجان است و بهمن باشکوه دیگری در حال خلق شدن است و حال نوبت رسانه‌های بیگانه و خودفروخته است که به دنبال چاره‌ای برای انعکاس کم‌رنگ این حضور گسترده هستند؛ اما غافل از اینکه این حضور نمی‌تواند با گزافه‌گویی‌های این تعداد معدود رسانه که خود نیز بر این باورند که در طول ۴۵ سال گذشته همیشه دست‌های خود را به علامت عجز و ناتوانی بالا برده‌اند، کم‌رنگ شود.

امروز روز حماسه حضور است، این مرز پرگهر حماسه‌های زیادی را در طول تاریخ به خود دیده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر