logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۵۴۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

دعوت به حضور حداکثری در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دعوت-به-حضور-حداکثری-در-راهپیمایی-۲۲-بهمن
امام جمعه و استاندار زنجان از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» امام جمعه و استاندار زنجان از مردم برای حضور پر شور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

بیشتر بخوانید

در این دعوتنامه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز پیروزی مقتدرانه و شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است که دامنه‌های افقِ فتح و نصرت الهی را بر ملت مقاوم ایران آشکار کرد و پرده‌های ظلمت شرق و غرب را در هم درید و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای کشور به ارمغان آورد.

اینک که چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم، صدای انقلاب امام خمینی (ره) با رهبری و درایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تمام جهان طنین‌انداز شده و اقتدار ایران اسلامی لرزه بر اندام قدرت‌های پوشالی و استکباری جهان انداخته است.

امروز با توجه به تحولات جهان و منطقه، مستضعفان دنیا بیش از هر زمان دیگری به انقلاب اسلامی امید بسته‌اند چون انقلاب اسلامی مظهر پیروزی مستضعفان بر مستکبران و تحقق بخش وعده تخلف‌ناپذیر خداوند است که در چهل و پنج سال گذشته نمود و مصداق عینی داشته است.

با توجه به اهمیت حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که موجب تقویت پایه‌های نظام و شکست توطئه‌های دشمنان می‌شود از آحاد ملت دیندار و ولایت‌مدار استان درخواست می‌کنیم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مثل همیشه با وحدت و همدلی در حمایت هر چه بیشتر از ارزش‌های انقلاب اسلامی به میدان بیایند و نشان ‌دهند برای حفظ و حراست از دستاوردها و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر این سرزمین از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر