logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۳۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ابهر خبر داد:

امدادرسانی به بیش از ۵۰ خانواده گرفتار در کولاک

امدادرسانی-به-بیش-از-۵۰-خانواده-گرفتار-در-کولاک
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ابهر گفت: باتوجه به وجود کولاک در مسیرهای روستایی شهرستان ابهر به بیش از ۵۰ خانواده گرفتار شده در کولاک خدمات‌رسانی شد.

علی‌اصغر عطوفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با توجه به بارش‌های هفته گذشته در شهرستان ابهر، کلیه محورهای ابهر_خدابنده، محورهایی که به شمال کشور و استان گیلان منتهی می‌شود دارای کولاک بوده و راهداران شهرستان ابهر نیز مشغول امدادرسانی و خدمات‌رسانی به مسافران جاده‌ای هستند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه راهداران به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: در مسیرهای روستایی به بیش از ۵۰ خانواده که گرفتار کولاک بودند خدمت‌رسانی شده است.

عطوفی با اشاره به اینک صبح امروز راه‌های روستای دولت‌آباد به دلیل کولاک بسته شده بود بازگشایی شد و در عرض ۲۴ ساعت تمام راه‌های روستایی، آزادراه‌ها بازگشایی شدند ولی با توجه به کولاکی که وجود دارد راه‌های روستایی بسته می‌شود.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ابهر با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری در راهدارخانه قره‌آقاج حضور دارند، گفت: سه اکیپ، که اکیپ اول در مسیرهای ابهر_ خدابنده، مسیر روستاهای قزلجه، عباس‌آباد، امیربستاق، چشین، اکیپ دوم در مسیر روستاهای رازمجین، کلنگزر، درسجین، آقجه‌کند، شیورین مستقر هستند که این مسیرها بازگشایی شدند و اکیپ‌ دیگر در مسیر راه روستایی ارکین، خلیفه‌حصار، شکرچشمه و دولت‌آباد حضور دارند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر