logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۸۹۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا؛

محور قیدار_ ابهر به دلیل کولاک برف مسدود شد/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکانپذیر است

محور-قیدار--ابهر-به-دلیل-کولاک-برف-مسدود-شد-تردد-در-محورهای-کوهستانی-با-زنجیر-چرخ-امکانپذیر-است
معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به کولاک برف در محور قیدار_ ابهر، گفت: پلیس راه به علت کولاک شدید محور قیدار_ ابهر را مسدود کرده است.

هادی نظری در گفت‌وگو با موج رسا; با بیان اینکه در تمامی محورهای استان زنجان برفی وجود دارد، اظهار کرد: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان به جز یک محور وجود دارد.

وی با بیان اینکه فقط محور قیدار به ابهر به دلایل ایمنی توسط پلیس راه مسدود شده است، ابراز کرد: تمامی محورهای مواصلاتی استان زنجان باز است و تردد با رعایت تمامی جوانب ایمنی انجام می‌شود.

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه تردد در محورهای کوهستانی تنها با زنجیر چرخ ممکن است، تصریح کرد: به دلیل کولاک در محور قیدار به ابهر تردد در این محور ممکن نیست.

وی در توصیه ای به رانندگان، اعلام کرد: رانندگان تمامی تجهیزات زمستانی لازم به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

نظری با بیان اینکه تردد در محورهای طارم، پاپایی، ماهنشان، دندی نیز با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، عنوان کرد: به دلیل بارش برف در سطح استان زنجان از راه‌های فرعی و روستایی مسدود است.

وی با بیان اینکه راهداران در محورهای اصلی در حال فعالیت و بازگشایی محورها هستند، افزود: بعد از بازگشایی کامل محورهای اصلی، راه‌های فرعی و روستایی بازگشایی می‌شود.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به آمار تصادفات، عنوان کرد: آمار تصادفات را پلیس راه اعلام می‌کند و امروز حوادث جاده‌ای هم در سطح محورهای مواصلاتی استان زنجان نداشتیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر