logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۵۲۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر خبر داد:

اجرای طرح کاروان سلامت در روستای چشمه‌بار ابهر

اجرای-طرح-کاروان-سلامت-در-روستای-چشمه‌بار-ابهر
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: طرح کاروان سلامت در روستای محروم چشمه‌بار شهرستان ابهر به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

ابراهیم کاظمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طرح بشردوستانه و عام‌المنفعه کاروان سلامت در روستای چشمه‌بار شهرستان ابهر به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این طرح پزشک‌ متخصص و پزشک عمومی، ماما، روانشناس و کارشناس تغذیه اعزام و ویزیت رایگان، تزریقات و داروی رایگان به ۱۲۳ نفر از اهالی این روستا توسط جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر صورت گرفت.

کاظمی خاطرنشان کرد: معاونین محترم داوطلبان و دارو و درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان و جمعی از داوطلبان هلال‌احمر ابهر با استقرار یک دستگاه آمبولانس به همراه نجات‌گران آموزش دیده و همچنین خودروی پشتیبانی صورت پذیرفت.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان ابهر گفت: اقدامات لازم در حوزه فعالیت‌های خداپسندانه هلال‌احمر در راستای ارتقاء سلامت روستائیان انجام شد. 

این مسئول تصریح کرد: در حاشیه این برنامه، آموزش آمادگی در مخاطرات ویژه اهالی روستا و دانش‌آموزان و همچنین آموزش تغذیه و بهداشت نیز به ساکنین ارائه شد که جا دارد از همکاری خوب و صمیمانه دهیار روستا و اعضا شورای اسلامی روستا و معتمدین کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم.

ابراهیمی بیان داشت: چند بسته معیشتی و لوازم‌التحریر نیز به خانواده‌های نیازمند در نظر گرفته شده است که در چند روز آینده از طریق دهیار محترم به مددجویان هدیه خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر