logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۵
[ شناسه خبر : ۳۴۹۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
انتقاد امام جمعه خرمدره از هزینه‌های بالای تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون:

پولی کردن تبلیغات انتخاباتی قابل قبول نیست

پولی-کردن-تبلیغات-انتخاباتی-قابل-قبول-نیست
امام جمعه خرمدره با انتقاد از هزینه‌های بالای تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون، گفت: پولی کردن تبلیغات انتخاباتی قابل قبول نیست، انفعال فرهنگی در صدا و سیما قابل قبول نیست، باید پوشش مناسب مجریان و بازیگران مراعات شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با تبریک ایام و ولادت با سعادت امام علی(ع) اظهار داشت: اجلاسیه سراسری ائمه جمعه، نمایشی از مطالبه‌گری ائمه جمعه از مسئولان نظام و بیان دغدغه‌های مردم کشور بود.

بیشتر بخوانید

 امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه حضور در انتخابات، هم وظیفه و هم حقّ مردم است، گفت: بعضی‌ها در مقطعی از تاریخ نظام اسلامی، سعی در القای تقابل بین حق و تکلیف بودن انتخابات کردند. این در حالی است که حتی در عبادات فردی هم جمع بین حق و تکلیف وجود دارد. بهشت حق انسان است. 

وی با انتقاد از هزینه‌های بالای تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون، گفت: پولی کردن تبلیغات انتخاباتی قابل قبول نیست، انفعال فرهنگی در صدا و سیما قابل قبول نیست، باید پوشش مناسب مجریان و بازیگران مراعات شود.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور به پیروزی حتمی فلسطین اشاره کرد و گفت: دنیا فهمید که مردم فلسطین در عین مظلومیت، پیروز میدان و رژیم صهیونیستی، با همه ظلم‌ها، شکست‌خورده است. 

وی بیان کرد: شکایت آفریقای جنوبی از رژیم مبنی بر جنایت نسل کشیی علیه مردم فلسطین و عصبانیت و دستپاچگی رژیم در برابر دادگاه، صفحه‌ای دیگر از حرکت جهانی علیه رژیم ظالم و جنایتکار است. 

 امام جمعه خرمدره در بخشی دیگر با تـمـجـیـد و تحسین کار بزرگ ملت یمن و دولت انصارالله در پشتیبانی از مردم غزه، گفت: یمنی‌ها با تکیه به خداوند از هیچ کس نترسیدند و در حمایت از مردم فلسطین، ضربات سختی بر مجاری حیاتی رژیم اشغالگر‌ وارد کردند. حمله آمریکا و انگلیس به یمن باخت مدعیان قدرت در برابر یمنی‌های مظلوم، مقتدر و پیروز است. 

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اینکه حمله موشکی به مقر داعش و موساد پیام‌های بلند و پرمحتوایی داشت؛ گفت: انتقام یک فرایند است و موشک باران اخیر مقر تروریست‌ها در کردستان عراق، بخشی از یک فرایند مستمر است.

وی ادامه داد: اولاً اقتدار نظامی ایران را به مستکبران نمودار ساخت، از طرفی هشداری بود به رژیم صهیونیستی و اربابان آن که ایران قدرتمند با همه خویشتنداری نسبت به امنیت مردم خود حساسیت دارد. موشک‌های شکلیک شده حامل پیام حمایت و امیدواری برای همه اعضای محور مقاومت بود که به صورت متحد علیه رژیم صهیونیستی قیام کرده‌اند و نخست وزیر جنایتکار نیز بر سرگردانی در برابر جبهه همه جانبه مقاومت اعتراف کرد. 

 امام جمعه خرمدره در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه حمله موشکی پاکستان، تحلیل خاص خود را دارد که در زمان خود ارائه خواهد شد؛ گفت: اما این پاسخ اولاً دست ایران را برای مقاومت بیشتر باز گذاشت و از طرفی دست پاکستان با توجه به تخطی از انجام قرارداد خط لوله گاز و بدهی هیجده میلیاردی به ایران، زیر سنگ ایران است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر