logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

تمرکز دشمنان انقلاب برای کاهش مشارکت در انتخابات است

تمرکز-دشمنان-انقلاب-برای-کاهش-مشارکت-در-انتخابات-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه انتخابات پیش رو از جمله اقدامات مهم در راستای تجلیل از آرمان‌های انقلاب اسلامی است گفت: تمرکز دشمنان انقلاب توان برای کاهش مشارکت در انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در جمع خانواده‌های کارکنان نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با بیان اینکه دشمنان با همه توان در تلاش هستند تا از مشارکت مردم در انتخابات جلوگیری کنند گفت: راهبری مشارکت حداکثری مطالبه رهبر عزیز انقلاب است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ به قله‌ها نزدیک شده‌ایم، امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست و لازمه این حرکت مهم در مسیر درست و نیز تشویق برای حضور پررنگ مردم در انتخابات است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان عنوان کرد:
تربیت فرزندان باید به موقع و درست صورت گیرد وگرنه اگر در تربیت کوتاهی شود، حریم‌ها در خانواده شکسته می‌شود.
حجت‌الاسلام بیگدلی عنوان کرد: رفاقت والدین با فرزندان موجب رشد و پرورش فرزندان در جامعه می‌شود و باعث تعالی افراد با شخصیت، خلف و انقلابی می‌گردد.
وی ابراز کرد: حضرت فاطمه در پیشگاه خداوند دارای مقامی بس والا است و ایشان دارای القابی مانند  فاطمه، صدیقه، مبارکه، طاهره، زکیه، راضیه، مرضیه، محدثه، و زهرا (س)،  کنیه‌ها نیز شامل ام ابیها، ام طا‌ها، ام الحسن و الحسین و ام الاسما می‌باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر