logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

تجلیل از خانواده شهید رضی در جشنواره ملی خانه روشن+عکس

تجلیل-از-خانواده-شهید-رضی-در-جشنواره-ملی-خانه-روشن+عکس
در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که با حضور هنرمندان حوزه سینما و فیلم کوتاه از سراسر کشوربرگزار شد از خانواده شهید سردار سید رضی موسوی تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان که با حضور هنرمندان حوزه سینما و فیلم کوتاه از سراسر کشوربرگزار شد از خانواده شهید سردار سید رضی موسوی تجلیل شد.

بیشتر بخوانید

 جوادی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان در این مراسم اظهار داشت: بدون تردید خون پاک شهید سید رضی موسوی و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

این مراسم ۲۷ دیماه باحضور مسئولین ارشد شرکت مادر تخصصی توانیر، مسئولین ارشد استان، مدیران صنعت برق کشور ، هنرمندان و پیشکسوتان حوزه سینما و تلویزیون و نیز عموم مردم شریف زنجان در محل سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه برگزار شد.

۱۰۹ اثر در جشنواره ملی فیلم کوتاه خانه روشن برای بررسی در مرحله داوری انتخاب شد که ۱۴۸ اثر در بخشهای داستانی، مستند، پویانمایی و موشن گرافیک به این جشنواره ارسال شده بود.

از مجموع آثار رسیده به این جشنواره ۳۸ فیلم در بخش داستانی، ۳۵ فیلم در بخش مستند و ۷۵ اثر نیز مربوط به بخش‌های پویانمایی و موشن گرافیکی است.

برگزاری این جشنواره موجب مشارکت مردم در امور مختلف و نمایش توانمندی فعالان عرصه هنر و رسانه در این رویداد و هم افزایی هر چه بیشتر در این حوزه می‌شود که مراسم اختتامیه آن با حضور هنرمندان سرشناس ملی از قبیل علیرضا خمسه، غلامحسین لطفی و محمود نظرعلیان برگزار شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر