logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۴۶۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به حالت آماده باش در آمد

همه-ایستگاه‌های-آتش‌نشانی-به-حالت-آماده-باش-در-آمد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: به مناسبت سفر ریاست جمهوری به زنجان همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی به حالت آماده باش درآمد.

مجید امیرفضلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: آتش‌نشانان مثل همیشه تمام تلاش و توان خود را برای تامین ایمنی سفر رئیس جمهور را به کار بستند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه از هفته گذشته تا پایان سفر ریاست جمهوری و هییات همراه به زنجان همه مرخصی‌های همکاران آتش‌نشان لغو شده است و همه ایستگاه‌ها در آماده باش به سر می‌برند، بیان کرد: در طول سفر ریاست جمهوری 4 اکیپ موتوری و یک خودروی عملیاتی ویژه هیأت دولت را همراهی خواهد کرد.

امیرفضلی افزود: همچنین در همه محل‌هایی که سخنرانی و یا دیدار مردمی وجود دارد؛ همکاران آتش نشان به صورت اکیپ موتوری، خودرویی و پیاده حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان ادامه داد: در مجموع برای این استقرارها 24 آتش نشان در اماکن مختلف حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به آمادگی کامل این سازمان در تمامی ایام سال گفت: از شهروندان محترم تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه حادثه با حفظ خونسردی با سامانه ۱۲۵تماس حاصل فرمایند و حادثه مربوط را اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر