logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۴۶۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران:

طوفان‌الاقصی نقشه‌های رژیم صهیونیستی را به هم زد

طوفان‌الاقصی-نقشه‌های-رژیم-صهیونیستی-را-به-هم-زد
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان‌الاقصی نقشه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی را که شامل بازسازی این رژیم و ایجاد روابط با کشورها بود، ‌به هم زد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسین طائب در اجتماع علما، روحانیان و طلاب استان زنجان اظهار داشت: روندهای جهانی در سال ۲۰۳۰ به گونه‌ای خواهد بود که تحولاتی در هندسه و نظم جهانی اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یکی از شتاب دهنده‌ها و پیشران‌های این تحولات عملیات طوفان‌الاقصی بود، افزود: بازتاب و تاثیرات طوفان‌الاقصی جهانی است.

حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه بعد از دوران و ‌پیروزی انقلاب اسلامی، معادلات شرق و غرب تغییر یافت، گفت: جبهه مقاومت با پشتیبانی انقلاب، ‌مقابل جبهه استکبار و غرب ایستاد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و اسرائیل در تلاش بودند تا با انواع تحریم‌ها و توطئه‌ها ایران را ضعیف کنند، اذعان کرد: عملیات پیش دستانه حماس مقابل رژیم صهیونیستی، ‌مدیریت جنگ را از این رژیم گرفت و با غافلگیر کردن سیستم‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ضربه سختی را به آن وارد کرد، ‌از طرفی قدرت سیاسی و رسانه‌ای صهیونیست‌ها هم نتوانست اجماعی در دنیا ایجاد و افکار عمومی دنیا را علیه مقاومت کند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه با ضربه بزرگی که رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی خورد، آنها در پی خلق تصویر جدید برآمدند، گفت: ترور شهید رضی موسوی و شهید صالح العاروری در این راستا انجام گرفت.

حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه استکبار یک جنگ ترکیبی علیه جبهه مقاومت شکل داده است، اذعان کرد: مجاهدت‌های سردار شهید سلیمانی جبهه مقاومت را در برابر استکبار توانمند کرده و مجموعه شرایط به نفع انقلاب اسلامی و مقاومت شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر