logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۴۴۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره ثبت احوال خدابنده:

آمار میزان طلاق در خدابنده کاهشی است

آمار-میزان-طلاق-در-خدابنده-کاهشی-است
رئیس اداره ثبت احوال خدابنده گفت: خوشبختانه آمار میزان طلاق در حوزه شهرستان کاهشی است و این امر موجب شده است در ازدواج آمارهای خوبی بدست بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، محمدجواد گنج خانلو با تبریک روز ثبت احوال اظهار کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند:«اتقان اسناد هویتی مردم ایران بسیار با اهمیت است» سازمان ثبت احوال امین مردم و پاسدار هویت ملی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در خصوص نام گذاری‌های افراد در شهرستان خدابنده در بخش پسران می‌توان به نام‌های ابوالفضل، حسین، امیرحسین، امیرعلی و آیهان اشاره کرد که بیشترین متقاضی را دارند.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان خدابنده ادامه داد: در بخش دختران هم نام‌های فاطمه، زهرا، ماهلین، آیلین، و حلما بیشترین فراوانی را دارند که شهروندان خدابنده‌ای استقبال خوبی از این اسامی داشته‌اند.

گنج‌خانلو خاطر نشان کرد: در بحث صدور کارت هوشمند ملی چیزی حدود ۹۸درصد واجدین شرایط ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه آمار میزان طلاق در حوزه شهرستان کاهشی است و این امر موجب شده است در ازدواج آمارهای خوبی بدست بیاوریم.

این مسئول در ادامه به میزان زاد و ولد در شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: تغیرات خاصی نسبت به سالهای گذشته نداریم و در خصوص فوتی‌ها هم در نه ماه امسال نسبت به سال گذشته آمار کمتر شده است و امیدواریم با تدابیر مردم و مسئولین، آمارهای ازدواج و زاد و ولد بیشتر شود و علی‌الخصوص برای طرح جوانی جمعیت اقدامی موثر و گام‌های بلندی برداشته شود.

گنج‌خانلو یادآور شد: ما در بخش سجاسرود نمایندگی داریم و در سایر بخش‌ها بزینه رود و افشار به صورت اداره مشغول به ارائه خدمات به همشهریان هستیم.

رئیس اداره ثبت احوال خدابنده ادامه داد: دیدار با امام جمعه قیدار و فرمانداری شهرستان و تجلیل از همکاران بازنشسته و خانواده‌ای آنان از جمله برنامه‌های این اداره در طول این مدت بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر