logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۸
[ شناسه خبر : ۳۳۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی:

ایجاد زیرساخت از نیازهای اساسی صنعت گردشگری است

ایجاد-زیرساخت-از-نیازهای-اساسی-صنعت-گردشگری-است
مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از برخی تاسیسات گردشگری استان زنجان همچون مجتمع‌های گردشگری و خدماتی زنجان و سلطانیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» نادر زینالی از برخی تاسیسات گردشگری استان زنجان همچون مجتمع‌های گردشگری و خدماتی زنجان و سلطانیه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به لحاظ جاذبه‌های گردشگری و قرار گرفتن در محور شمالغرب به عنوان یکی از مقاصد جدید سفر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: ایجاد زیرساخت‌ها و تاسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این صنعت است و ایجاد چنین مجموعه‌هایی نیاز ضروری این استان است.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از موزه نسخ خطی در حال ساخت مسجد تاریخی جامع زنجان گفت: این استان با پیشینه ارزشمند تاریخی چند هزارساله و با داشتن مردان نمکی و آثار تاریخی بخشی از شناسنامه و هویت ملی ایرانیان است.

وی تصریح کرد: بدون شک موزه نسخ خطی در مسجد جامع در کنار محوطه‌های تاریخی و باستانی زنجان در بافت تاریخی نقش به‌سزایی در جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر