logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۳۷۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر خبر داد:

اختصاص ۲۲۸ تن آرد ویژه‌ فوق‌العاده به نانوایان ابهری طی سال‌جاری

اختصاص-۲۲۸-تن-آرد-ویژه‌-فوق‌العاده-به-نانوایان-ابهری-طی-سال‌جاری-
مقدار ۲۲۸ تن سهمیه ویژه‌ فوق‌العاده آرد طی سال‌جاری بین واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح شهرستان در سال جاری به شهرستان ابهر اختصاص پیدا کرد.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با اختصاص ۳۰ تن آرد و دهمین سهمیه ویژه‌، مقدار ۲۲۸ تن سهمیه ویژه‌ فوق‌العاده آرد طی سال‌جاری بین واحدهای خبازی، صنف و صنعت و آرد خام روستایی در سطح شهرستان در سال‌جاری به شهرستان ابهر اختصاص پیدا کرد. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: مراکز نظارتی موظفند براساس سهمیه اختصاصی نحوه فعالیت نانوایی ها را رصد کرده و علاوه بر برخورد با تخلفات احتمالی، عملکرد مطلوب واحدهای بدون معضل را نیز اعلام کنند تا مورد تشویق قرار گیرند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ابهر با اشاره به اینکه توزیع آرد نانوایی‌ها از طریق سامانه یکپارچه مدیریت آرد انجام می‌شود، ادامه داد: این سامانه با هدف نظارت بر توزیع و جلوگیری از خروج آرد از شبکه در دو بخش انجام می‌شود، یک بخش نظارت حمل آرد از کارخانه تا نانوایی و بخش دوم سامانه فروش بدون نظارت بر حمل آرد صورت می‌گیرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آنچه مسلم است هیچ توجیهی مبنی بر مشاهده صف‌های طولانی به دلایل مختلف اعم از تعداد کارگران، کم فروشی و گران‌فروشی یا هر تخلف دیگری پذیرفته نیست و بر روی میزان سهیمه آرد آن واحد نانوانی تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر