logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

رانندگان وانت بار برای دریافت سهمیه عملکرد سوخت اقدام کنند

رانندگان-وانت-بار-برای-دریافت-سهمیه-عملکرد-سوخت-اقدام-کنند
رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه همزمان با ساماندهی وانت بارها کنترل پلیس و اعمال قانون برای راننده و ناوگان فاقد مدارک حمل صورت می‌گیرد گفت: رانندگان وانت بار برای دریافت سهمیه عملکرد سوخت اقدام کنند.

غلامرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه به منظور حمایت از فعالیت وانت‌بارها و قانونی کردن فعالیت این ناوگان، همزمان با سراسر کشور طرح ساماندهی ناوگان وانت‌بار در استان زنجان نیز در حال اجرا است گفت: رانندگان برای دریافت سهمیه عملکرد سوخت می‌توانند با در دست داشتن کارت هوشمند راننده و ناوگان و بارنامه جهت حمل محموله‌ها در این طرح ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید

وی گفت: ارتقا ایمنی تردد، ساماندهی محمولات قابل حمل رعایت قانون الزام شرکت‌ها و مؤسسات ترابری جاده‌ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان وانت‌بار به منظور تخصیص سوخت را از جمله اهداف اجرای این طرح برشمرد.

رئیس اداره کالای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: متقاصیان برای اخذ کارت هوشمند رانند و ناوگان و ثبت‌نام در این طرح به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، درگاه ملی مجوزها به آدرس G4b و یا مراکز مجاز صدور کارت هوشمند در استان زنجان و شهرستان‌های محل سکونت مراجعه کنند.

کرمی ابراز کرد: همزمان با ساماندهی وانت بارها کنترل پلیس و اعمال قانون برای راننده و ناوگان فاقد مدارک حمل صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر