logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۶۹۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان خبر داد:

شناسایی و پلمپ یک واحد تزریقاتی غیرمجاز در زنجان

شناسایی-و-پلمپ-یک-واحد-تزریقاتی-غیرمجاز-در-زنجان
سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان از شناسایی یک واحد تزریقاتی غیرمجاز و کشف چندین قلم دارو از این واحد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زنجان، سونیا افشاری سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار کرد: این واحد تزریقاتی، به ظاهر، مطب پزشک بود و حتی پروانه فعالیت پزشک را نیز روی دیوار نصب کرده بود ولی بدون حضور پزشک و با سوءاستفاده از سرنسخه سفید سه پزشک اقدام به سودجویی و تجویز دارو به بیماران و فروش غیرقانونی دارو کرده بود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: طبق گزارشات واصله از فعالیت غیرقانونی این واحد تزریقاتی که توسط بازرسان اداره نظارت بر درمان تهیه شده بود، عصر چهارشنبه ۲۹فروردین این واحد مورد بازرسی قرار گرفت و فعالیت‌های غیرقانونی و اقلام دارویی غیرمجاز کشف شده صورتجلسه شد و جهت رسیدگی، به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی ارجاع داده شد.

سرپرست اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی زنجان به شهروندان هشدار داد از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که فاقد تابلو و مجوز فعالیت هستند خودداری کنند و افزود: شهروندان باید توجه داشته باشند که فعالیت واحدهای دارای مجوز نیز بدون حضور مسئول فنی که پروانه به نام او صادر شده، غیرقانونی است.

وی خاطرنشان کرد: مراکز غیرمجازی که توسط افراد غیرمتخصص اداره می‌شوند، علاوه بر اینکه صلاحیت درمان بیماران را ندارند، تهدیدی برای سلامت شهروندان به شمار می‌آیند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر