logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

مشکلات مناسب سازی شهری را به سامانه معبر اطلاع دهید

مشکلات-مناسب-سازی-شهری-را-به-سامانه-معبر-اطلاع-دهید
مدیرکل بهزیستی استان زنجان از فعالیت سامانه معبر خبر داد وگفت: سامانه معبر به عنوان یک پل ارتباطی بین ستاد مناسب‌سازی با معلولین است تا از این طریق شاهد تسهیل در امر مناسب سازی معابر و اماکن عمومی معلولین و دریافت احقاق حقوق این قشر از جامعه باشیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان زنجان روح اله خدابنده‌لو تصریح کرد: سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ راهی برای ارتباط مستقیم شهروندان جهت بهبود وضعیت تردد در جامعه است و شهروندان در سطح استان مخصوصا افراد دارای معلولیت، جانبازان، سالمندان و..... می‌توانند با ارسال پیامک به این سامانه مشکلات و شکایات خود را در خصوص مشکلات مناسب سازی فضاهای شهری و اداری مطرح کنند.

بیشتر بخوانید

 

 وی ادامه داد: کارشناسان دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی کشور پس از بررسی دقیق، موضوع را جهت پیگیری به کارشناسان استانی ارجاع خواهند داد.

 

وی افزود: دبیرخانه‌های استانی حداکثر پس از ۷۲ ساعت از دریافت پیام، موضوع را به دستگاه مربوطه از طریق مکاتبه اعلام و در صورت عدم وصول پاسخ مراتب طی دو مکاتبه با فاصله حداکثر ۱۵روز پیگیری‌ نموده و نتیجه نهایی را به دبیرخانه ستاد بهزیستی کشور اعلام خواهند نمود.

 

خدابنده‌لو با بیان اینکه مناسب سازی شهری یک انتخاب نیست یک التزام قانونی است، گفت: مناسب سازی محیط شهری یکی از مؤلفه‌های حقوق شهروندی است و مناسب سازی معابر شهری مطالبه به حق افراد دارای معلولیت است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر