logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۸
[ شناسه خبر : ۳۳۶۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار ابهر :

افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد

افزایش-کیفیت-برنامه‌های-فرهنگی-باید-مورد-توجه-جدی-قرار-گیرد-
فرماندار ابهر گفت: برای جذب مخاطب افزایش کیفیت و محتوای برنامه‌های فرهنگی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» احمد ذوالقدر در جلسه شورای فرهنگ عمومی ابهر با تأکید بر اینکه حوزه فرهنگ یکی از حوزه‌های حساس و مورد تأکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: با توجه به همین موضوع دستگاه‌های فرهنگی باید وقت بیشتری را برای این حوزه اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در بحث اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین محتوا دستگاه‌های مرتبط باید دقت بیشتری داشته باشند، گفت: نامه‌های فرهنگی که دارای محتوای خوب و قوی باشند علاوه بر اینکه در جذب مخاطب موفق هستند تأثیرگذاری بیشتری نیز دارند.

ذوالقدر با اشاره به تلاش دشمنان برای اشاعه مواد مخدر در جامعه که با هدف بی‌هویت ساختن جوانان انجام می‌شود، افزود: برخورد جدی با عرضه و فروش مشروبات الکلی باید همواره مورد توجه جدی قرار گیرد که در تحقق این هدف مهم نقش نیروی جان بر کف انتظامی غیرقابل انکار است.

فرماندار ابهر با توجه به برگزاری برخی از مجالس مانند عروسی به صورت مختلط، گفت: این موضوع به هیچ وجه پسندیده و قابل قبول نیست و حتماً با تالارهایی که در این قبیل مراسم‌ها همکاری داشته باشند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه به اینکه زمان‌های عروسی نیز نیازمند تعیین زمان مقرر است، خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان از ایجاد صداهای ناهنجار توسط کاروان‌های عروسی در ساعات استراحت خود گلایه‌مند هستند که در این زمینه نیازمند ساماندهی هستیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر