logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۶۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر خبر داد:

حضور موفقیت‌آمیز دانش‌آموزان ابهری در طرح اردویی مهاد استانی

حضور-موفقیت‌آمیز-دانش‌آموزان-ابهری-در-طرح-اردویی-مهاد-استانی-
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: دانش‌آموزان پسر رتبه اول تیمی را کسب و دانش‌آموزان دختر موفق به کسب رتبه‌های برتر انفرادی طرح اردویی مهاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: دانش‌آموزان پسر هنرستان امیرالمومنین(ع) و فنی خوارزمی  و همچنین دانش‌آموزان دختر دبیرستان علامه امینی  به نمایندگی از شهرستان ابهر در اردوی ۲ روزه فرهنگی _تفریحی مهاد  در اردوگاه امام خمینی(ره) شهر زنجان حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید

 وی افزود: در این اردوی فرآیندی دانش‌آموزان هنرستان امیرالمؤمنین (ع) صائین‌قلعه موفق به کسب رتبه اول تیمی و راهیابی به مرحله کشوری در بین پسران  و دانش‌آموزان دختر علامه امینی ابهر نیز موفق به کسب رتبه‌های برتر انفرادی در بین دختران شدند.

کاوندی تصریح کرد:طرح مهاد، مجموعه‌ای از اقدامات تربیتی تمام ساحتی در قالب اردوهای فرآیندی هدف‌دار و مبتنی بر تعامل مربی و متربی است که تلاش دارد زمینه سازی مطلوبی برای تقویت شور و نشاط تقویت مهارت‌های اجتماعی پاسخگویی به سوالات و شبهات اعتقادی، پیشگیری از زمینه‌های بروز آسیب‌های اجتماعی، تخلیه هیجانات در جامعه هدف دانش‌آموزی فراهم آورد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: کارها در این اردو به‌ صورت جمعی و گروهی اما در قالب یک بازی اجرا می‌شود که کسب تعدادی از مهارت‌های زندگی از جمله تقویت ارتباط با دیگران، همفکری گروهی، مدیریت کار جمعی و مدیریت هیجان را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر