logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۳۵۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان خبر داد:

اتصال ۲ روستای زنجان به اینترنت نسل چهارم

اتصال-۲-روستای-زنجان-به-اینترنت-نسل-چهارم
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان از اتصال ۲ روستای زنجان به اینترنت نسل چهارم خبر داد و گفت: این دو روستا جمعا با 610 خانوار به اینترنت پر سرعت دسترسی یافتند.

حامد سرائی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل برقراری زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و روستایی و رفع مشکلات ارتباطی مردم و خدمت‌رسانی در بستر زیرساخت‌های ارتباطی است، اظهار داشت: تلاش شده تا روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پر سرعت متصل شوند.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه در طول روز‌های گذشته بستر بهره‌مندی از اینترنت پر سرعت در دو روستای شهرستان زنجان فراهم شد، افزود: روستاهای امین‌آباد و گوگجه‌قیا جمعا با 610 خانوار به اینترنت پر سرعت دسترسی یافتند. 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان با بیان اینکه روستای امین آباد دارای ۳۴۸ خانوار جمعیت و گوگجه قیا-قلتوق ۲۶۲ خانوار جمعیت که از توابع شهرستان زنجان است با اعتبار ۸۶ میلیارد ریال و احداث سایت توسط ایرانسل از اینترنت 4G بهره‌مند شدند، گفت: هزینه‌ انجام پروژه‌ دسترسی روستاهای بالای 20 خانوار استان از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: اتصال روستاهای امین آباد و گوگجه‌قیا نیز با اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت ایرانسل انجام شد.

سرائی با بیان اینکه تلاش شد تا بستر استفاده از اینترنت پرسرعت برای تمام روستائیان استان فراهم شود گفت: روستائیان نیز به فراخور نیاز می‌توانند از این خدمات در کاربردهای مختلف کشاورزی، توسعه اشتغال روستایی، آموزش، خدمات بانکی و تحصیل دانش آموزان بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر