logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۳۵۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

نگاهی بر عملکرد نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی

نگاهی-بر-عملکرد-نمایندگان-استان-زنجان-در-مجلس-شورای-اسلامی
در سامانه شفافیت آرا نمایندگان مجلس وقتی که مراجعه می نماییم و گزینه استان زنجان را وارد می کنیم تنها اسم سه نفر از نمایندگان را به مراجعه کننده نشان می دهد و علت اینکه دو نماینده دیگر در این سامانه نیستند چیست؟ آیا آن دو نماینده خودشان نخواسته اند در سامانه شفافیت آرا حضور داشته باشند که این خود نیز جای سوال است .

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نبض سحر در سامانه شفافیت آرا نمایندگان مجلس وقتی که مراجعه می نماییم و گزینه استان زنجان را وارد می کنیم تنها اسم سه نفر از نمایندگان را به مراجعه کننده نشان می دهد و علت اینکه دو نماینده دیگر در این سامانه نیستند چیست؟ آیا آن دو نماینده خودشان نخواسته اند در سامانه شفافیت آرا حضور داشته باشند که این خود نیز جای پرسش است. 

بیشتر بخوانید

 

 

در ادامه به بررسی بررسی عملکرد هر سه نماینده قید شده در این سامانه می پردازیم.

حسن شجاعی‌علی‌آبادی

نماینده شهر ابهر ( استان زنجان )  شاخص عملکرد: 692 ( رتبه 154 در بین نمایندگان)

  حسن شجاعی‌علی‌آبادی نماینده شهر ابهر و خرمدره و سلطانیه  در مجلس شورای اسلامی است. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1470 مورد عملکرد   حسن شجاعی‌علی‌آبادی ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 74 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 26 درصد نیز حضور نداشته‌اند. شجاعی‌علی‌آبادی در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1083 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 559 رای موافق، 153 رای مخالف و 18 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 353 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

میزان مشارکت و درصد حضور حسن شجاعی‌علی‌آبادی در مجلس

 

مصطفی طاهری

نماینده شهر زنجان ( استان زنجان )  شاخص عملکرد: 763 ( رتبه 132 در بین نمایندگان)

مصطفی طاهری نماینده شهر زنجان ( استان زنجان ) در مجلس شورای اسلامی است. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1312 مورد عملکرد   مصطفی طاهری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 70 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 30 درصد نیز حضور نداشته‌اند. طاهری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 914 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 583 رای موافق، 219 رای مخالف و 4 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 108 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

 

 

مهدی باقری

نماینده شهر زنجان ( استان زنجان )  شاخص عملکرد: 958 ( رتبه 73 در بین نمایندگان)

  مهدی باقری نماینده شهر زنجان ( استان زنجان ) در مجلس شورای اسلامی است. طبق آمار موجود در سامانه شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در 1312 مورد عملکرد  مهدی باقری ثبت شده است؛ که بر همین اساس ایشان در 85 درصد جلسات حاضر بوده‌اند و در 15 درصد نیز حضور نداشته‌اند. باقری در مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی، در 1114 مورد رای گیری مشارکت کرده است، که از این تعداد 778 رای موافق، 184 رای مخالف و 36 رای نیز ممتنع بوده‌اند. ایشان در 116 مورد نیز، علی‌رغم حضور در مجلس، عدم مشارکت داشته‌اند.

 

 

 

در این نمودارهای ارائه شده توسط این سامانه مشاهده می شود که بیشترین عدم حضور برای (مصطفی طاهری) ثبت شده است و بیشترین عدم مشارکت علی‌رغم حضور در مجلس در رای گیری مجلس هم برای (حسن شجاعی) به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : مجید اسکندری فر ] [ ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ]
ضمن تشکر از دیگر نمایندگان استان هم گزارش تهیه فرمائید
فرم ارسال نظر