logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶
[ شناسه خبر : ۳۳۵۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس بودجه و اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان خبر داد:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به خبرنگاران استان زنجان

پرداخت-تسهیلات-مشاغل-خانگی-به-خبرنگاران-استان-زنجان
کارشناس بودجه و اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: از خبرنگاران و فعالان رسانه استان درخواست داریم تا برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی که از سال‌ها قبل برای وزارت ارشاد به تصویب رسیده است، اقدام کنند.

سهیلا بهزاد‌نیا در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی موج_رسا؛ اظهار داشت: از خبرنگاران و فعالان رسانه استان درخواست داریم تا برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی که از سال‌ها قبل برای وزارت ارشاد به تصویب رسیده است، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این تسهیلات در گذشته صرفا برای بخش کشاورزی، میراث فرهنگی و صنعت و معدن تصویب شده بود اما با پیگیری‌های وزارت ارشاد در سال ۹۲ برای سازمان ارشاد نیز شامل شد.

کارشناس بودجه و اشتغال اداره کل فرهنگ و ارشاد استان زنجان گفت: کلیه افرادی که در صفحه‌آرایی، گرافیک مطبوعاتی، خبرنگاری، روزنامه‌گاری، سردبیری، مدیریت پایگاه خبری فعال هستند می‌توانند با مراجعه به سایت مشاغل خانگی به آدرس smkh.mcls.gov.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با عناوین متقاضی مستقل به صورت انفرادی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان به صورت ۷ ساله با سود چهار درصد این تسهیلات را دریافت کنند و یا اینکه اگر متقاضی سردبیر بوده و قصد کار گروهی را دارد و یا مدیر مسئول مجموعه‌ باشد و "به شرطی که کارمند رسمی دولت نباشد و شاغل بخش دولتی نباشد" می‌تواند به عنوان پشتیبان حقیقی ثبت نام را انجام دهد.

بهزادنیا گفت: پشتیبان حقیقی می‌تواند برای هر یک از افراد تحت پوشش که خبرنگاران را شامل می‌شود ثبت نام کند و به ازای هر نفر ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون وام ۴ درصد دریافت کند.

وی گفت: متقاضیان هر سوالی که داشته باشند می‌توانند با شماره ۰۲۴۳۳۵۴۸۰۰۴ تماس بگیرند و اطلاعات لازم را کسب کنند.

بهزاد تاکید کرد: افراد متقاضی نباید کارمند دولت باشند و به عبارتی نباید اسم افراد در سامانه "کارمند‌ایران" ثبت شده باشد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر