logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۳۴۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفتگو با موج‎رسا خبر داد:

کودکان دارای سوءتغذیه زنجان زیر چتر حمایت دولت قرار می‌گیرند

کودکان-دارای-سوءتغذیه-زنجان-زیر-چتر-حمایت-دولت-قرار-می‌گیرند
مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان خانواده‌هایی که دارای کودکان سوءتغذیه هستند می‎توانند با مراجعه به فروشگاه‎های که کالا برگ عرضه می‎کنند کالای مورد نظر را خرید کنند گفت: کودکان دارای سوءتغذیه زیر چتر حمایت دولت هستند.

سجاد اجاقلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه این طرح حمایتی از طرف دولت برای خانوارهایی که دارای کودکان سوءتغذیه هستند در نظر گرفته شده است گفت:خانواده‌هایی که دارای کودکان سو تغذیه هستند می‎توانند با مراجعه به فروشگاه‎های که کالا برگ عرضه می‎شود کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: باید در نظر داشت بعد از خرید از سبد کالا مخصوص خانوارهای دارای کودکان سوءتغذیه هزینه‎ای از یارانه اصلی خانوار کسر نمی‎شود و ربطی به یارانه نداشته و برای پیشبرد این طرح دولت اعتبار جدا در نظر گرفته است.

مدیر امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: شاخص‌های مهم تاثیر گذار بر آزمون وسع و دهک بندی عبارت از دو شاخص عمده اقتصادی و اجتماعی است.

اجاقلو ابراز کرد: زیر شاخص‌های اقتصادی مانند حقوق، خودرو، تراکنش‌های بانکی، سود بانکی و زیرشاخص‌های اجتماعی مانند جنسیت سرپرست خانوار، تعداد اعضای موجود در سن کار در خانواده، بعد خانوار، خانوار دارای عضو معلول و خانوار دارای بیماری خاص جزو اولویت است.

وی گفت: درحال حاضر بر اساس اطلاعات قبلی 5 دهک اول تا پنجم تحت حمایت دولتی می‌توانند با خرید از فروشگاه‌ها در قالب کالابرگ، بسته 120 هزار تومانی دریافت کنند. البته با دهک بندی جدید سر پرست خانوارهای این 5 دهک نیز تغییرخواهند کرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر