logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۲۱۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در گفتگو با موج‌رسا:

طرح کالابرگ الکترونیکی به ۵ دهک ارتقاء یافت

طرح-کالابرگ-الکترونیکی-به-۵-دهک-ارتقاء-یافت
امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان خانوارهای دهک‌های چهارم و پنجم از روز دوم شهریورماه، مشمول طرح یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک شدند گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی به ۵ دهک ارتقاء یافت.

سجاد اجاقلو در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه تعداد ترمینال فعال در استان از ابتدای طرح ۴۸۰ بود و الان به عدد یک هزارو 422 ترمینال فعال رسیده و تقریبا پوشش حداکثری در استان داریم گفت: از آغاز طرح تا به امروز ۳۰ هزار و ۶۲۳ تراکنش در غالب خرید اعتباری در استان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: خانوارهای دهک‌های چهارم و پنجم هم از روز دوم شهریورماه، مشمول طرح یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیک شدند و در صورتی که ۵۰ درصد اعتبار یارانه را صرف خرید ۱۱ قلم کالای اساسی کنند ۱۲۰ هزار تومان یارانه بیشتر دریافت می‌کنند.

امور اجتماعی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد: افرادی که جزو پنج دهک اول قرار داشته یا در آینده و بر اساس بررسی مجدد آزمون وسع یا اعتراض سرپرست خانوار جزو ۱۰ دهک باشد، مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان می‌شود.

اجاقلو افزود: افراد دهک‌های یک تا پنج درآمدی که به میزان 200 هزار تومان از یارانه خود را از 11 قلم کالای سبد معیشت شامل شیر خام، پنیر، ماست، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت منجمد، برنج، حبوبات، ماکارانی و قند و شکر خریداری کنند به میزان 120 هزار تومان یارانه مضاعف برای آنها واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: سه دهک کم درآمدی از یارانه 400 هزار تومانی خود و دو دهک چهار و پنج از یارانه 300 هزار تومانی اگر به میزان 200 هزار تومان خرید کنند، مشمول این طرح می‌شوند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر