logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۳۱۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر در گفتگو با موج رسا خبر داد:

اتصال بیش از ۱۳۰ فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیک در شهرستان ابهر

اتصال-بیش-از-۱۳۰-فروشگاه-به-طرح-کالابرگ-الکترونیک-در-شهرستان-ابهر
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر گفت: بیش از ۱۳۰ فروشگاه به طرح کالابرگ الکترونیک متصل شدند.

سیدعلیرضا موسوی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; با اشاره به برگزاری دومین جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیکی شهرستان ابهر، گفت: این جلسه با حضور امور عمرانی فرمانداری ابهر، اعضای قرارگاه در سالن جلسات فرمانداری ابهر برگزار شد و روسای دستگاه‌های عضو قرارگاه در تشریح عملکرد دستگاه متبوع خود در دو ماه از آغاز طرح ملی کالابرگ الکترونیک پرداختند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیک خانوارهای سه دهک اول جامعه، مددجویان بهزیستی و خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان در طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۱ قلم کالای اساسی، اعتباری به ارزش ۱۲۰ هزار تومان به یارانه آنها اضافه می‌شود.

موسوی‌پور تصریح کرد: خانوارها همچنین می‌توانند با خرید در طرح کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه ماه آینده خود استفاده کنند و مابه‌التفاوت از یارانه آنها کم خواهد شد.

این مسئول اظهار داشت: همچنین خانوارها در صورت استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی برای خرید کالای اساسی، آنها را به قیمت مصوب سال ۱۴۰۱ خریداری خواهند کرد و مابه‌التفاوت قیمتی آنها از سوی دولت به فروشگاه پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهر با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۳۰ فروشگاه خرد و زنجیره‌ای در شهرستان ابهر به طرح کالابرگ الکترونیکی متصل شدند، گفت: تلاش می‌کنیم با همکاری اتاق اصناف، بخشداری و دهیاری‌ها فروشگاه‌های عضو این طرح به خصوص در مناطق روستایی افزایش پیدا کنند.

وی تصریح کرد: در دومین جلسه قرارگاه کالابرگ الکترونیکی شهرستان ابهر همچنین مقرر شد جهاد کشاورزی با نظارت بر فروشگاه‌های عضو بر تامین کالاهای اساسی در سراسر شهرستان نظارت داشته باشد.

موسوی‌پور افزود: مقرر شد اداره ارشاد نسبت به اطلاع‌رسانی مطلوب در فضای مجازی و روزنامه‌ها اقدام کند و تیم بازرسی متشکل از اعضا و نماینده فرمانداری هم از این هفته نسبت به نظارت روند کار اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر