logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۳۳۴۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

هدف اصلی دشمن دور کردن مردم از مقاومت است

هدف-اصلی-دشمن-دور-کردن-مردم-از-مقاومت-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه چند روزی است مردم مظلوم غزه، زن و کودک زیر بمب‌های آمریکا توسط رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل مظلومانه شهید، کشته و آواره می‌شوند گفت: هدف اصلی دشمن دور کردن مردم از مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه سالروز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام، روز دانش‌آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی است گفت: بزرگترین ساده اندیشی این است که تصور کنیم جهانخوران مخصوصا آمریکا از ما و اسلام عزیز دست برداشته‌اند حتی لحظه‌ای نباید از دشمنان غافل بود.

بیشتر بخوانید
وی افزود: انقلاب اسلامی از همان روز نخست نهضت در سال ۱۳۴۲ ذلت استبداد، استعمار و استکبار را نپذیرفت و تا امروز مبارزه می‌کند و در جنگ هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز در راه اسلام و در دفاع از وطن تقدیم انقلاب کرد.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: امروز هدف اصلی دشمن دور کردن مردم از مقاومت است.
حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: اگر فشار اقتصادی و سیاسی تحمیل می‌کند در واقع هدف همین است و امروز یک فرصت طلایی است که اندیشه مقاومت و ایستادگی را برای دانش‌آموزان تبیین کنیم که به امید خداوند متعال فردا همه به همراه دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت خواهیم کرد و مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهیم زد و به دشمنان اعلام خواهیم کرد تا ظلم جنایات دشمنان در میدان است ما هم در میدان هستیم.
وی ابراز کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۸ دانشجویان به آمریکائی‌ها ضربه زدند امروز وظیفه اصلی دانشگاه، مدارس، تربیت دانش آموزان و دانشجویان در تراز شهید فهمیده‌ها و شهیدان انقلاب است.
امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: چند روزی است مردم مظلوم غزه، زن و کودک زیر بمب‌های آمریکا توسط رژیم غاصب و جنایتکار اسرائیل مظلومانه شهید، کشته و آواره می‌شوند.
حجت الاسلام منصوری ابراز کرد: اما طوفان الاقصی کار خودش را کرد و ابهت اسرائیل حامیان آن در دنیا شکست.
وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند؛ مسئله، مسئله فلسطین با اسرائیل نیست بلکه مسئله حق و باطل است و به امید خدا حق ماندنی است و باطل رفتنی است و طوفان الاقصی فاتح زمین و زمان بود.
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی است نیاز مبرم فرهنگ به مدیریت و راهبری مسئله فرهنگ مسئله اول و اساسی کشور است و مقام معظم رهبری فرمودند فرهنگ مهمتر از اقتصاد است.
وی افزود: در جذب معلمان واحد گزینش زیاد سختگیری نکند برخی معلمان به خاطر یک مسئله کوچک تائید نمی‌شوند یا می‌توان به قبول شدگان در کنکور اشاره کرد که برخی گلایه دارند به خاطر یک مسئله کوچک یک ترم عقب می‌افتند. حتما همکاری لازم به عمل آید .
امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: مسئولان سرعت کار در مسکن ملی را زیاد کنند چون زمان زیادی است که متقاضیان ثبت نام کرده و پول واریز کردند اما تاکنون منزل و واحد خودشان را تحویل نگرفته‌اند و خانواده‌ها ناراحت هستند.
وی تصریح کرد: به شهرداری و اعضا شورای اسلامی شهر آببر پیشنهاد می‌کنم که خیابان‌های اصلی یعنی خیابان امام (ره) به بلندگو مجهز شود تا روز جمعه خطبه‌های نماز جمعه در کل شهر پخش شود تا کسانی که نمی‌توانند در مراسمات شرکت کنند بتوانند گوش دهند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر