logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۳۳۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

امروز تفکر و فرهنگ بسیجی برای مسلمانان جهان الگو شده است

امروز-تفکر-و-فرهنگ-بسیجی-برای-مسلمانان-جهان-الگو-شده-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:امروز تفکر و فرهنگ بسیجی برای مسلمانان جهان الگو شده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان در اختتامیه پنجمین دوره جشنواره اسوه بسیج که امروز (۱۱ آبان ماه) در حسینیه عاشقان ثارالله این استان با حضور ۲۳ پایگاه منتخب برگزار شد، با اشاره به حدیثی از امیر المومنین علیه السلام در خصوص خصلت‌های مومنان اظهار داشت:کانَ أمیرُ المؤمنینَ علیه السلام یقولُ: إنّ لِأهلِ التَّقوى عَلاماتٍ یُعرَفونَ بِها: صِدقُ الحَدیثِ، و أداءُ الأمانَةِ، و الوَفاءُ بِالعَهدِ ··· و قِلَّةُ المُؤاتاةِ لِلنِّساءِ، و بَذلُ المَعروفِ، و حُسنُ الخُلقِ، و سَعَةُ الحِلمِ، و اتِّباعُ العِلمِ فیما یُقَرِّبُ إلَى اللّه ِ عَزَّ و جلَّ، تقوا پیشگان نشانه هایى دارند که با آن‌ها شناخته مى شوند: راستگویى، امانتدارى، وفاى به عهد··· کم آمیختن با زنان، احسان کردن بی دریغ، خوش خویى، بردبارى زیاد و پیروى از علمى که به خداوند عزّ و جلّ نزدیک مى‌کند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به حدیث مذکور افزود:بسیجیان دارای نشانه و ویژگی‌هایی هستند که برخی ظاهری و قابل مشاهده است از جمله پوشش ظاهری، عبادت، رفتار حسنه، ولایتمداری، کمک‌به هم نوع و حضور در تمامی عرصه‌ها و… از جمله ویژگی بسیجیان است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه هر زمان و مکان بسیج وعده‌ای داده باشد به آن عمل کرده است، افزود:در دوران دفاع، دفاع از حرمین و امروز امنیت کشور شاهد هستیم بسیج مخلصانه عمل می‌کند و در تمامی شرایط سخت همواره کنار مردم بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیج مخلص ملت است و در تمامی اقدامات موفق بوده، گفت: تفکرات بسیج امروز در دنیا در حال اشاعه و فرهنگ سازی است.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان زنجان تصریح کرد: در تفکر بسیجی حفاظت و حراست از دین و ولایت اولویت دارد به همین علت در صحنه حضور فعال دارند.

این مسئول در ادامه گفت: برگزاری نمایشگاه اسوه بسیج و چنین نمایشگاه‌هایی امروز مهم است تا مردم با دستاورد‌ها و عملکرد بسیجیان آشنا شوند چراکه این عزیزان در حوزه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و تربیتی در جامعه نقش آفرینی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر