logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۳۱۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

متولیان فرهنگی دانش‌آموزان با تفکر شهید فهمیده‌ تربیت کنند

متولیان-فرهنگی-دانش‌آموزان-با-تفکر-شهید-فهمیده‌-تربیت-کنند
امام جمعه خرمدره با بیان اینکه آموزش و پرورش و دیگر متولیان فرهنگی و تربیتی باید به فکر تربیت دانش‌آموزانی با تربیت و تفکر شهید فهمیده‌ها باشند، گفت: در این صورت است که توانسته‌ایم دین خود را نسبت به هزاران شهید دانش‌آموز ادا کنیم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره اظهار داشت: کمترین پیامد عملیات طوفان‌الاقصی و چند عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین و لبنان، در سال‌های گذشته، تضعیف شدید رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه بوده است، که پیروزی نهایی را برای جبهه اسلام نزدیک کرده و صهیونیست‌ها و جبهه استکبار را در پرتگاه سقوط قرار داده است. رژیم اشغالگر قدس به شدت ضغیف و در محاصره محور مقاومت قرار گرفته است. 

بیشتر بخوانید

 وی افزود: مقاومت صهیونیستی در حالی به فرمایش رهبر عزیز انقلاب در موضع صبر و عزت قرار گرفته که هولوکاست واقعی و نسل‌کشی در حال انجام است و البته تاریخ این جنایات را فراموش نخواهد کرد.

 امام جمعه خرمدره گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ دست و پا زدن سران کشورهای مستکبر و ظالم نشان از عظمت طوفان‌الاقصی است و پرداختن به صبر و استقامت و شهادت‌طلبی و آزادی‌خواهی آن‌ها در کنار همدردی با مظلومان، از مهم‌ترین راهکارهای برای تضمین پیروزی‌های مردم فلسطین و محور مقاومت است. غفلت از صبر و استقامت، موجب تزلزل در اراده بوده و ظلمی است که پیروزی‌ها را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد. 

وی اذعان کرد: اوج پیروزی محور مقامت و مردم مظلوم فلسطین زمانی مشخص می‌شود که بدانیم فلسطین در برابر چند قدرت ظالم جهانی و در رأس آمریکا ایستاده است که با حقارت تمام برای نجات رژیم فلاکت زده، در سرزمین‌های اشغالی حضور پیدا کردند. 

 وی با بیان اینکه پس از اعلام توافق هسته‌ای برجام در ژوئن ۲۰۱۵ قرار شد تا تحریم‌های تسلیحاتی ایران پس از پنج سال یعنی در اکتبر ۲۰۲۰ و تحریم‌های موشکی پس از هشت سال در اکتبر ۲۰۲۳ به پایان برسد، گفت: سرانجام و پس از گذشت حدود ۸ سال از امضای برجام لغو تحریم‌های تسلیحاتی ایران اعلام شد. دبیرخانه شورای امنیت سازمان ملل روز ۱۸ اکتبر (۲۶مهر) با ارسال یادداشتی به کشورهای عضو سازمان ملل، پایان رسمی مقررات بندهای ۳، ۴ و ۶ ضمیمه ب قطعنامه ۲۲۳۱، شامل آزمایش‌های موشکی، محدودیت صادرات و واردات اقلام موشکی به ایران و همچنین تحریم‌های مربوط به توقیف اموال و ارائه خدمات مالی به افراد و نهادهای ایرانی تحت تحریم شورای امنیت را به اطلاع کشورها رسانده است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور بیان کرد: لغو تحریم‌های موشکی ایران بعد از هشت سال به صورت رسمی و با اعلام شورای امنیت سازمان ملل، پیروزی دیگری برای ایران اسلامی در برابر جبهه مستکبران بود. 

وی با اشاره به اینکه اهمیت دانش‌آموزان در شکل‌دهی فرهنگ آینده بر کسی پوشیده نیست؛ گفت: تلاش در ترویج سند ننگین 2030 نشان از سرمایه‌گذاری سنگین دشمنان دین و ایران در حوزه دانش‌آموزی است. 

امام جمعه خرمدره با بیان اینکه آموزش و پرورش و دیگر متولیان فرهنگی و تربیتی باید به فکر تربیت دانش‌آموزانی با تربیت و تفکر شهید فهمیده‌ها باشند، اذعان کرد: در این صورت است که توانسته‌ایم دین خود را نسبت به هزاران شهید دانش‌آموز ادا کنیم. 

وی خاطر‌نشان کرد: تعمیق همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش و گسترش عرصه‌های تبلیغی در حوزه دانش‌آموزی از مهم‌ترین راهکارهای پرورش نسل جدید متناسب با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر