logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۳۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

اولویت شهرداری تامین ناوگان حمل‌و‌نقل شهرآرا و ثمین است

اولویت-شهرداری-تامین-ناوگان-حمل‌و‌نقل-شهرآرا-و-ثمین-است
شهردار زنجان با بیان اینکه اولویت سرویس‌دهی برای شهر‌ آرا و شهرک ثمین است، گفت: برای پایین‌کوه و دو اسب هیچ مسئولیتی برای سرویس‌دهی نداریم.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی‌رضا فیروزفر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در خصوص لایحه اجاره ماشین‌آلات برف‌روبی برای فصل زمستان، اظهار داشت: اگر برف‌روبی شهری در دو دوره گذشته با سال‌های قبل مقایسه شود، مدیریت بالایی برف‌روبی را نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه هزینه‌های خواب دستگاه‌ها و ماشین‌آلات برف‌روبی در سه تا چهار سال قبل بالا بود اما در این دوره‌ها این میزان تقریبا به تعدیل و به تعادل رسیده است، افزود: در دسترس بودن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات یک ضرورت است. 

شهردار زنجان با تاکید بر اینکه شهرداری در بحث هزینه‌ها کمال دقت را دارد و تا جایی که ممکن است در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کند، گفت: باید از سپاه پاسداران نیز تشکر کرد چراکه برخی از ماشین‌آلات مورد نیاز از طریق سپاه و بدون دریافت هزینه‌ای انجام شده بنابراین صرفه‌جویی توسط شهرداری در حال انجام است.

شهردار زنجان با بیان اینکه بنابراین خواب ماشین‌آلات زمستانی اجاره شده صرفا خواب نیست و یک آمادگی است، گفت: البته از این دستگاه‌ها در اقدامات عمرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه هیچ ریسکی در برف‌روبی قابل پذیریش نیست، گفت: میزان بارش‌ها در زمستان مشخص نیست و نباید در خصوص قرارداد این لایحه ریسک کرد.

فیروزفر با بیان اینکه امسال برای مناقصه برگزار شده علی‌رغم تمام بسیج نیروها، اما تنها یک نفر در مناقصه ستاد برف‌روبی شهر زنجان شرکت کرد، افزود: موضوع بعدی این است که ۹ میلیارد تومان برای رفع برف‌روبی زنجان و حل مشکلات و ایجاد آرامش رقمی نیست.   

شهردار زنجان همچنین در خصوص اصلاحیه نرخ سرویس مدارس شهرستان زنجان که در ابتدای مهر ماه با ۴۱.۵ درصد افزایش همراه بود، گفت: بحث این است که بالاتر از نرخ تورم برای سرویس‌ها قیمت‌گذاری شده اما تماما این موضوع به اجرا در نمی‌آید و والدین برای پرداخت سرویس مدارس در مشکل هستند. 

شهردار زنجان گفت: ناظرین باید به این موضوع ورود کنند.

شهردار زنجان با بیان اینکه اولویت سرویس‌دهی برای شهر‌ارا و شهرک ثمین است، گفت: برای پایین‌کوه و دو اسب هیچ مسئولیتی برای سرویس‌دهی نداریم اما در برنامه داریم که به این موضوع ورود یابیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر