logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۲۸۵۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرعامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان مطرح کرد:

هاب صادرات محصولات کشاورزی حلقه بین تولید تا بازاررسانی

هاب-صادرات-محصولات-کشاورزی-حلقه-بین-تولید-تا-بازاررسانی
مدیرعامل پایانه صادارتی محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: پایانه صادراتی به عنوان پشتیبان، سرمایه‌گذار و حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است و حلقه واسط بین تولید تا بازاررسانی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» عبدالله اسماعیلیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون در استان زنجان متولی از طریق بخش خصوصی که کارهای بازار‌رسانی، صادراتی و اقدامات مربوط به کشاورزی را مدیریت کند، وجود نداشت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: بعد از بهره‌برداری از هاب پایانه صادراتی در سال گذشته، مقرر شد تا چالش‌هایی که در حوزه صادرات، بازار‌رسانی داخلی وجود دارد را احصا کنیم تا به وسیله ایده‌های نو این چالش‌ها را حل نموده و به نحوی تبدیل کنیم که در فرایند اجرا مشکلی وجود نداشته باشد.

 مدیرعامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: هاب صادراتی محصولاتی کشاورزی زنجان فروردین ماه به افتتاح و بعد از آن به مرحله بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: رویداد زیتون بعد از گیلاس و زردآلو؛ سومین رویدادی است که در این محل برگزار می‌شود و محوریت امسال نیز همان رویداد زیتون بود.

وی گفت: رویداد زیتون برای اولین بار در سطح کشور برگزار می‌شود و هدف این است تا مشکلاتی همچون محیط زیست، پساب، بسته‌بندی، بازار‌ریانی را به چالش بکشیم چراکه بهترین ایده‌ها جذب و تبدیل به عمل خواهند شد.

اسماعیلیان با بیان اینکه در زمینه زیتون، ۱۲۰ نفر دانشجو، استاد دانشگاه و کشاورز شرکت کننده در رویداد حضور دارند، گفت: پایانه صادراتی به عنوان پشتیبان، سرمایه‌گذار و حامی شرکت‌های دانش‌بنیان است.

وی اذعان کرد: هاب صادرات محصولات کشاورزی حلقه واسط بین تولید تا بازاررسانی است.

مدیرعامل پایانه صادراتی محصولات کشاورزی استان زنجان گفت: در رویداد گیلاس نیز دو ایده ارائه شد و ایده دهنده تسهیلات ۴ میلیارد تومانی دریافت کرد و به مرحله تولید اقتصادی که نوع خاصی از کود برای درختان میوه بود؛ رسید.

وی در ارتباط با نمایشگاه صادرات به روسیه نیز اذعان کرد: این اقدام جدید بود و زیرا به جای اینکه ما سراغ مشتری برویم، مشتری سراغ ما آمد.

اسماعیلیان با بیان اینکه بیشترین همکاری با روسیه می‌باشد اذعان کرد: روسیه، ارمنستان، عراق، پاکستان، عمان جزو شرکت‌کنندگان در نمایشگاه صادرات به روسیه هستند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر