logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۲۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر خبر داد:

آسفالت‌ریزی 15 هزار متر از محوطه ۸ مدرسه ابهر

آسفالت‌ریزی-15-هزار-متر-از-محوطه-۸-مدرسه-ابهر
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر گفت: حیاط 8 آموزشگاه به متراژ ۱۵ هزار مترمربع با همکاری اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در راستای پروژه مهر در دستور کار است.

ابراهیم دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: استقبال از دانش‌آموزان و تهیه دروازه قرآن، اهدای شاخه گل، زیباسازی درب ورودی، تابلو مدرسه، شاداب‌سازی مدارس و .... از برنامه‌های شاد روز بازگشایی مدارس است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه ثبت سفارش کتب در رتبه اول استانی قرار گرفتیم و توزیع کتب از ۱۱ شهریور ماه آغاز شده است.

دودانگه به اتخاذ تمهیدات سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزی در سال تحصیلی جدید نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع با مشارکت انجمن اولیا و مربیان مدارس در حال انجام است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش ابهر گفت: حیاط ۸ آموزشگاه به متراژ ۱۵ هزار مترمربع با همکاری اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان در راستای پروژه مهر صورت می‌گیرد.

وی افزود: آسفالت‌ریزی محیط آموزشگاه‌های الزهرا، پروین اعتصامی، هنرستان شهید بهشتی، کانون طاها، مدرسه استثنایی پویا، امام صادق صائین‌قلعه و غزالی هیدج و شهدای عمید آباد انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر