logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۸
[ شناسه خبر : ۳۲۳۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

پیش‌بینی حضور ۳۳ هزار دانش‌آموز در مدارس ابهر

پیش‌بینی-حضور-۳۳-هزار-دانش‌آموز-در-مدارس-ابهر
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: برای سال تحصیلی جدید تاکنون تعداد ۲۹ هزار۴۶۳ نفر دانش‌آموز برابر آخرین آمار در سامانه سیدا در واحدهای آموزشی ثبت نام کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال حدودا ۳۳ هزار دانش‌آموز خواهیم داشت.

حسن رجبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پروژه مهر یک فرآیند به هم پیوسته و زنجیرواری از مجموعه اقدامات مختلف اداری، مالی، آموزشی، فرهنگی و خدماتی است که به منظور هر چه باشکوه تر برگزار شدن بازگشایی مدارس برای آغاز سال تحصیلی اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: پروژه مهر نماد برنامه‌ریزی، سازماندهی، هماهنگی، راهبری و ارزشیابی در راستای حداکثر کارآیی و اثربخشی است.

رجبی تصریح کرد: برنامه‌محورشدن همه فعالیت‌ها، برنامه‌ریزی به منظور فراهم کردن زمینه‌های مناسب و تمهید مقدمات بازگشایی مطلوب مدارس، ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های آموزش و پرورش و شروع سال تحصیلی با وضعیت مناسب و استاندارد را از مهمترین اهداف پروژه مهر بیان کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه هفت کارگروه ساماندهی و نیروی انسانی، تعمیر و تجهیز ،توجیه، تبلیغ و اطلاع رسانی، تائید صلاحیت، بهداشت و سلامت، نظارت و ارزیابی، دفاع مقدس و مردمی‌سازی در سطح شهرستان و مدارس در فرآيند پروژه مهر فعالیت دارند، گفت: نحوه سازماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش شهرستان، هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، اطلاع رسانی به اولیای دانش آموزان درباره نحوه ثبت نام آنها و موضوع ثبت نام و هدایت تحصیلی از مهمترین برنامه‌های پروژه مهر است.

این مسئول افزود: برای سال تحصیلی جدید تاکنون تعداد ۲۹ هزار ۴۶۳ نفر دانش‌آموز برابر آخرین آمار در سامانه سیدا در واحدهای آموزشی ثبت نام کردند، گفت: امسال ۳۳ هزار دانش‌آموز خواهیم داشت و هزار و ۷۴۰ معلم و عوامل اجرایی و آموزشی در مدارس مشغول علم آموزی و تربیت دانش‌آموزان خواهند بود.

وی با بیان افزایش بازنشستگی فرهنگیان در سال‌جاری، گفت: منطقه نیازمند نیروهای جوان است تا در امر خطیر آموزش و پرورش دانش‌آموزان عزیز تأثیر مستقیم و موثر داشته باشند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر