logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۱۵۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر در گفتگو با موج رسا؛

طرح شهید عجمیان در ابهر با هدف بهسازی مدارس کم‌برخوردار اجرا می‌شود

طرح-شهید-عجمیان-در-ابهر-با-هدف-بهسازی-مدارس-کم‌برخوردار-اجرا-می‌شود
رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: فاز اول این طرح عید نوروز امسال در برخی مدارس ابهر اجرا شد و هدف از اجرای این طرح که شاداب‌سازی و بهسازی مدارس است، عمدتاً مدارس کم برخوردار حاشیه شهر و مدارس روستایی را شامل می‌شود.

مجید مرادی در گفتگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: شهید والامقام عجمیان خود یکی از فعالان حوزه اقدامات جهادی بود و با فعالیت در گروه‌های مردمی نقش فعالی در کمک به مناطق کم‌برخوردار داشت و بر این اساس وزارت آموزش و پرورش با تأسی به سیره این شهید بزرگوار قدم در راه بسترسازی برای فعالیت گروه‌های جهادی در مدارس گذاشته است.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر با اهداف فراهم نمودن زمینه تحصیل برای همه دانش آموزان لازم التعلیم، ارتقاء کیفیت آموزشی و فراهم نمودن بسترها و زیر ساخت‌های فیزیکی مدارس فعالیت‌های خود را آغاز کرده است.

مرادی افزود: طرح شهید عجمیان نیز که با هدف مرمت، بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم برخوردار انجام می‌شود می‌تواند برای دستیابی به اهداف عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی کمک کننده باشد.

این مسئول با بیان اینکه برای این طرح یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شهرستان اعتبار صرف می‌شود، گفت: اجرای این طرح نیازمند کمک خیرین و حضور فعال گروه‌های جهادی است و این طرح طبق برش استانی در چهار منطقه کم برخوردار حاشیه شهر ابهر شامل شریف‌آباد، حسین‌آباد، ۱۷ شهریور، شناط بالا، مدارس کم برخوردار شهر هیدج و صائین قلعه و مدارس روستایی انجام خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ابهر تصریح کرد: این اقدام از سوی گروه‌های جهادی اعم از دانش آموزی، بسیج و با حمایت و همراهی سپاه پاسداران، آموزش و پرورش، اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر