logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۱۴۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یک دنیا ارادت به قرآن و اهل بیت؛

ارادت ایرانی‌ها به قمر بنی‌هاشم امروز هم در دسته حسینیه اعظم زنجان در تاریخ ماندگار شد

ارادت-ایرانی‌ها-به-قمر-بنی‌هاشم-امروز-هم-در-دسته-حسینیه-اعظم-زنجان-در-تاریخ-ماندگار-شد
در روز یوم العباس خیل صدها هزار نفری عاشقان و دلدادگان سقای دشت نینوا از اقصی نقاط ایران و کشورهای اسلامی روانه زنجان شدند و گرداگرد هم حماسه‌ای شگرف و بی‌نظیر خلق کردند و در دریایی مواج، اتحاد، همبستگی و عشق ناگسستنی خود به قرآن، آل‌الله و مقدسات را به منصه ظهور رساندند.

به گزارش موج رسا; امروز زنجانی‌ها حماسه دیگر و یوم‌العباس دیگری را ثبت کردند، امروز عاشقان حسینی نشان دادند با وجود سختی‌ها و دشواری‌ها، هرگز از مکتب حسینی روگردان نیستند، هر سال شورانگیزتر از سال قبل و امروز چه خوب صحنه‌هایی عاشقانه در دسته حسینیه اعظم زنجان در قالب دوربین عکاسان ثبت و برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

بیشتر بخوانید

امروز مردم زنجان و تمام دلدادگانی که در دسته حسینیه حضور داشتند با در دست داشتن قرآن یک صدا با جمله "پاینده باد قرآن" هتک حرمت به قرآن را محکوم کردند، قرائت آیات نورانی این کتاب آسمانی در خیل عظیم شیفتگان و دلدادگان حسینی خود جلوه ویژه‌تری به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان داد.

آری امروز در روز یوم العباس خیل صدها هزار نفری عاشقان و دلدادگان سقای دشت نینوا از اقصی نقاط ایران و کشورهای اسلامی روانه زنجان شدند و گرداگرد هم حماسه‌ای شگرف و بی‌نظیر خلق کردند و در دریایی مواج، اتحاد، همبستگی و عشق ناگسستنی خود به آل‌الله، قرآن را به منصه ظهور رساندند.

امروز زنجان حال و هوای دیگری داشت، زنجانی‌های عاشق مکتب حسین‌(ع) عشق و اردات خود را همچون سال‌های قبل به اهل‌بیت نشان دادند، عاشقان سالار شهیدان با حضور عظیم و خیره‌کننده خود در دسته حسینیه اعظم زنجان نشان دادند تمام هجمه‌‌هایی که در طول سال‌ها و خصوصا یک سال گذشته بر ارزش‌ها و مقدسات مردم شد نمی‌تواند آنان را از مکتب قرآن، حسین و اهل بیت روی‌گردان کند. 

آری امروز تمام عاشقان و شیفتگان امام حسین و قمر‌بنی‌هاشم نشان دادند که با گذشت قرن‌ها از واقعه عاشورا هنوز هم هستند کسانی که به ندای هل من ناصر ینصرنی امام لبیک می‌گویند و هرگز از امام حسین و مکتب او روی گردان نخواهند شد.

امروز صدای نوحه‌های "یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی" "پایبنده باد قرآن" در آسمان زنجان طنین انداز شد تا این یک صدایی به گوش تمام جهانیان برسد و برایشان نمود یابد که مردم هرگز از اصل خود از ارزش و مقدسات خود دور نخواهند شد و تمام هجمه‌ها و تبلیغات دشمنان پوچ خواهد شد و راه به جایی نخواهد برد.  

زهرا بیات

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر