logo
امروز : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۹
[ شناسه خبر : ۳۰۹۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان:

عدم تعامل بین شورا و شهرداری مانع به سرانجام رسیدن اقدامات می‌شود

عدم-تعامل-بین-شورا-و-شهرداری-مانع-به-سرانجام-رسیدن-اقدامات-می‌شود
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان گفت: تلاش می‌شود تا در روز‌های آینده، با فضای تعامل و همکاری یک شخص جدید برای شهرداری صائین‌قلعه انتخاب شود.

سعید خلجی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: صائین قلعه دارای شهرداری بود اما اعضای شورا در سال گذشته با توجه به عملکرد ایشان و مشکلات پیش آمده، از ادامه کار با وی انصرف دادند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در ادامه چند انتخاب برای شهرداری صائین قلعه وجود داشت که یکی از انتخاب‌ها به دلیل عدم رعایت گرایش مدرک تحصیلی مناسب با بخش‌نامه ابلاغی وزارت کشور مانع ادامه کار وی شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها با بیان اینکه فرد سوم انتخاب شده برای شهرداری صائین‌قلعه نیز تایید صلاحیت نشد گفت: انتخاب بعدی نیز خود از حضور در شهرداری انصراف داد.

وی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا در روز‌های آینده، با فضای تعامل و همکاری یک شخص جدید برای شهرداری صائین‌قلعه انتخاب شود.

خلجی خاطر‌نشان: سرپرستی که در حال حاضر در حال انجام وظیفه در شهرداری صائین‌قلعه است، کارهای عمرانی بیشتری را در شهرداری صائین قلعه؛ نسبت به شهرداران دیگر این شهر داشته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهردار قبلی صائین‌قلعه در حال حاضر شهردار هیدج است چرا در همان پست شهرداری صائین‌قلعه نمانده است؟ گفت: در بحث شهرداری؛ دو موضوع فنی و عملیاتی و بحث تعامل با مجموعه شورا و شهرداری همزمان مطرح است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استان زنجان افزود: موفقیت در یک موقعیت قطعا نیازمند زیرساخت‌های خود است به همین علت نمی‌توان گفت وقتی یک شخص از یک شهرداری به هر علتی خارج می‌شود شخص ضعیفی است، امکان دارد یک شخص در شهرداری دیگری موفق‌تر عمل کند.

وی اذعان کرد: فضای مدیریت شهری؛ فضای شورایی است و ما در یک نظام شورایی کار می‌کنیم و گاها تعامل بین اعضای شورا و شهردار ایجاد نمی‌شود و کارها قفل می‌شود و ممکن است برخی جاها نیز تعامل ایجاد شود و عملکرد مثبتی ایجاد شود. با این حال آقای کاظمی عملکرد ضعیفی در صائین قلعه نداشتند اما به علت اینکه در ادامه کار نگاه کاملا سلیقه‌ای شورا وجود داشت؛ همین امر باعث شد تا از ایشان شورای هیدج دعوت کند و آقای کاظمی در شهر هیدج به نحو بسیار مطلوب در حال انجام کار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر