logo
امروز : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۳
[ شناسه خبر : ۳۰۷۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی:

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان علاوه بر کشور برای غرب هم مهم است

انتخابات-مجلس-شورای-اسلامی-و-مجلس-خبرگان-علاوه-بر-کشور-برای-غرب-هم-مهم-است
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با دعوت تلاش برای برگزاری رقابت سلام و با حضور حداکثری و پر شور مردم در انتخابات پیشرو گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان علاوه بر کشور برای غرب هم مهم است.

به گزارش موج رسا; اسداله بادامچیان امروز ۲۴ خردادماه در نشست خبری با خبرنگاران استان زنجان، اظهار داشت: باید به فکر انتخابات مجلس و مجلس خبرگان پیش‌رو باشیم، این انتخابات علاوه بر اینکه در کشور مهم است بلکه مجلس خبرگان نیز برای غرب اهمیت بسیاری دارد چراکه غرب بر موضوع انتخابات و مجلسی که هشت سال دیگر وجود خواهد داشت، حساسیت بالایی دارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مجلس قوی به عنوان یک پشتوانه دولت قوی است، اذعان کرد: باید تمام تلاش این باشد تا با همراهی هم انتخابات را پرشور و با رقابت سالم برگزار کنیم.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه ما در حزب موتلفه در این انتخابات حضور خواهیم داشت؛ بیان کرد: باید سعی کنیم تا با برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور یک دولت کریمه و جامعه اسلامی شکل دهیم که مجلس دوازدهم پشتوانه آن است.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلفی همچون حضور بین‌المللی و ارتباط با کشورهای مختلف در دنیا، فروش نفت، تامین زیرساخت‌های آب، برق و گاز موفق عمل کرده است، گفت: هرچند در برخی مسائل همچون در مسائل معیشتی باید بیش از گذشته اقدامات مثمر انجام شود به این دلیل که گرانی‌ها و افزایش قیمت‌ها فعلا مهار نشده بنابراین نیاز است تا در این حوزه اقدامات جدی و مفیدی انجام گیرد.

بادامچیان اذعان کرد: دولت تلاش خود را به کار گرفته و در شرایطی که تحریم بر کشور حاکم است در حدامکان و نیاز نفت می‌فروشد.

وی بیان کرد: با توسعه صادرات غیرنفتی دیگر نیازی به فروش نفت نیست مگر اینکه فروش نفت برای انجام کارهای عمرانی باشد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به میزان صادرات غیرنفتی ایران گفت: این میزان از رقم ۴۴۷ میلیون دلار در سال ۱۳۵۷ به میانگین ۵۰ میلیارد دلار در سال‌های اخیر رسیده و ایران از زیر فشار نفتی نجات یافته است.

بادامچیان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در نوع خود اولین بود، گفت: در این نظام ابتکاری، آزمون و خطا فراوان است. 

وی با اشاره به اینکه برجام همانند قطعنامه ۵۹۸ بود که ابتدا همه فکر می‌کردند غرب برنده نهایی آن است افزود: اما آنچه که مشاهده می‌شود این است که ایران برنده نهایی است، با این وجود اگر پیروزی‌ها را بیان نکنیم استکبار در این جنگ روانی مدعی خواهد شد که کاری انجام نداده‌ایم. باید در این زمینه بیش از گذشته کار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به قانون جدید چک، گفت: این قانون هم مشکلاتی ایجاد کرده است و اگرچه نقاط قوت خوبی هم دارد ولی دردسرهایی هم داشته، وظیفه دولت تسهیل امور است و در این امور باید تجدید نظر جدی داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر