logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۷
[ شناسه خبر : ۳۰۸۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان:

باز و بسته بودن پیاده‌راه سبزه‌میدان وابسته به تصمیم شورای ترافیک استان است

باز-و-بسته-بودن-پیاده‌راه-سبزه‌میدان-وابسته-به-تصمیم-شورای-ترافیک-استان-است
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه سناریو‌های مختلف برای پیاده‌راه سبزه‌میدان مطرح است گفت: باز یا بسته بودن پیاده‌راه وابسته به تصمیم شورای ترافیک استان است.

سعید نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه مشاور طراح ترافیک هسته مرکزی شهر زنجان سناریوهای مختلفی برای پیاده راه سبزه‌میدان در نظر گرفته‌ است اظهار داشت: این مشاور از نرم افزار به‌روزی استفاده می‌کند که بازخورد‌های مختلف و مشکلات را سنجش می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: یکی از آیتم‌های بسته و باز شدن پیاده‌راه که وابسته به این طرح است، این موضوع می‌باشد که پیاده‌راه محل عبور و مرور خودروهای عمومی همانند اتوبوس‌های دورن شهری، آمبولانس و آتش‌نشانی باشد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا به این لحظه تصمیم قطعی در خصوی پیاده‌راه سبزه‌میدان گرفته نشده است. ابتدا باید نتایج مشاور آماده و سپس به شهرداری و شورا ارائه شود و در نهایت وارد شورای ترافیک استان شود و اگر از شورای ترافیک استان تاییدیه دریافت کند از تیرماه استارت اجرایی کردن این مطالعات انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در این مطالعات یکی از آیتم‌ها باز شدن پیاده راه سبزه‌میدان برای خودرو‌ها عمومی است و یکی از آیتم‌ها نیز این است که کلا سبزه‌میدان باز شود، منتظر هستیم تا مشاور در این روز‌ها طرح نهایی را ارائه دهد. نجفی خاطرنشان کرد: بنابراین هر آنچه شورای ترافیک تایید کند همان انجام خواهد شد و اگر تایید بر بسته بودن پیاده راه باشد همین امر انجام خواهد شد با این وجود هر تصمیمی در شورای ترافیک گرفته شود همان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر