logo
امروز : چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۳۰۷۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

هنوز تصمیمی در خصوص پیاده‌راه سبزه‌میدان در شورای ترافیک استان گرفته نشده است

هنوز-تصمیمی-در-خصوص-پیاده‌راه-سبزه‌میدان-در-شورای-ترافیک-استان-گرفته-نشده-است
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در مورد تردد خودروها در پیاده سبزه میدان گفت: تاکنون در خصوص پروژه پیاده‌راه سبزه‌میدان، چیزی در شورای ترافیک استان مصوب نشده است.

به گزارش موج رسا; مجید ناصحی‌مقدم امروز ۲۳ خرداد ماه در حاشیه جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان در پاسخ به سوال موج‌رسا در خصوص سرنوشت پیاده‌راه سبزه‌میدان که در حال حاضر خودرو‌ها در حال تردد از این مسیر هستند اظهار داشت: آنچه که مسلم است این موضوع بوده که این پروژه به عنوان پیاده‌راه طراحی شده و همه این موضوع را قبول داریم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: زمانی که این پیاده راه طراحی شد بحث سبزه‌میدان مطرح نبود. با این وجود هیچ تصمیمی در خصوص پیاده‌راه سبزه‌میدان گرفته نمی‌شود مگر اینکه از طریق شورای ترافیک استان مطرح و مصوب شده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: تا حال حاضر در خصوص پروژه پیاده‌راه سبزه‌میدان، چیزی در شورای ترافیک استان مصوب نشده است هر چند ممکن است در پیشنهاد‌هایی از طریق مشاور ترافیک شهرداری ارایه شده باشد.

در این راستا علی‌رضا فیروزفر، شهردار زنجان نیز گفت: علت باز و بسته شدن پیاده‌راه سبزه‌میدان برای عبور و مرور خودرو‌ها انجام عملیات عمرانی در اطراف پروژه سبزه‌میدان است و این امر موقتی است‌.

وی گفت: هر اتفاقی که قرار بر انجام در پیاده‌راه سبزه‌میدان باشد با نظر مشاور ذیصلاح ترافیک هسته شهر و یا با تصویب شورای ترافیک شهر خواهد بود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر