logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۹۹۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

ترافیک سنگین در کندوان

ترافیک-سنگین-در-کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: شاهد ترافیکی پرحجم در مسیر شمال محور کندوان هستیم که در صورت تداوم ترافیک، این محور از مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه می‌شود.

به گزارش موج رسا; یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال، اظهار کرد: از صبح امروز شاهد افزایش حجم ترافیک از سمت تهران به سمت چالوس در محور کندوان هستیم.

وی با اشاره به پیش‌بینی افزایش حجم ترافیک در محور کندوان طی ساعات آینده، افزود: چنانچه شاهد ترافیک سنگینی در این مسیر باشیم اعمال محدودیت یک‌طرفه را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران اضافه کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک تردد خودروها در مسیر شمال به جنوب محور ممنوع شده و به‌منظور تخلیه بار ترافیک محور کندوان از مسیر تهران به شمال یک‌طرفه خواهد شد.

جهان‌تاب با بیان اینکه در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر مشکل ترافیکی نداریم، تصریح کرد: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر احتمال بارش رگباری در محورهای کوهستانی لازم است رانندگان از سفرهای غیرضروری در جاده‌های شمال پرهیز کنند.

وی با هشدار اینکه توقف در محورهای کوهستانی ممنوع است، یادآور شد: موضوع مهم دیگر اینکه رانندگان در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همکاری لازم را پلیس داشته باشند تا سفر ایمنی برای آنان رقم بخورد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر