logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۴۷۴۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

برگزاری جشنواره بسیج سازندگی به مناسبت گرامیداشت سردار سلیمانی در زنجان/ 1100 گروه جهادی در زنجان فعالیت می‌کنند

برگزاری-جشنواره-بسیج-سازندگی-به-مناسبت-گرامیداشت-سردار-سلیمانی-در-زنجان-1100-گروه-جهادی-در-زنجان-فعالیت-می‌کنند
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان گفت: جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود.

فرشاد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: برای دومین سال متوالی جشنواره بسیج سازندگی در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سال  گذشته در قالب‌های مختلف برگزار شد، افزود: این جشنواره امسال در دو بخش عکس و خبر برگزار می‌شود.

این مسئول آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را 30 دی ماه سال جاری عنوان کرد و گفت: مراسم اختتامیه در بهمن ماه امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به انتشار فراخوان دومین دوره جشنواره بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی زنجان، بیان داشت: این جشنواره به منظور تجلیل از خدمات گروه های جهادی برگزار می‌شود.

پیری با بیان اینکه جشنواره بسیج سازندگی و گروه های جهادی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات و نحوه ارسال آثار به کانال‌های روبیکا (https://rubika.ir/jahadgaran_znj)و ایتا (https://eitaa.com/jahadgaran_znj) مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: در این جشنواره از برترین‌های رسانه‌ای تقدیر و از گروه‌های جهادی شاخص، خیرین پروژه‌های محرومیت زدائی و کارآفرینان برتر تجلیل می‌شود.

این مسئول از فعالیت یک هزار و 100 گروه جهادی در استان زنجان خبرداد و گفت: از این تعداد 800 گروه جهادی به صورت محله محور و 400 گروه به صورت جغرافیا محور فعالیت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر