logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۶۸۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اداره راهداری و حمل نقل جاده ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

نصب گاردریل در نقاط حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان

نصب-گاردریل-در-نقاط-حادثه-خیز-روستایی-داش‌کسن-زنجان-
اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه فاز اول و فعلی بهسازی و تعمیر گاردریل به طول تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر طول در ۴۰ نقطه در روفوژ وسط به انجام رسید گفت: نصب گاردریل در ۲ نقطه حادثه خیز روستایی داش‌کسن زنجان انجام شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگارپایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شناسایی بیش از ۸ نقطه حادثه خیز و اصلاح و رفع آن با نصب جدید گاردریل که ۲ نقطه از آن در محور روستایی داش‌کسن شناسایی، اجرا و رفع شد اظهار کرد: اعتبار کلی پروژه در قالب یک قرارداد ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه فاز اول و فعلی بهسازی و تعمیر گاردریل به طول تقریبی یک هزار و ۵۰۰ متر طول در ۴۰ نقطه در روفوژ وسط به انجام رسید افزود: فاز دوم بهسازی گاردریل‌های کناری آزادراه زنجان تبریز و ترانزیت زنجان میانه تا پایان تیر ماه در نظر گرفته شده است‌.

اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: در سال جدید نیز بهسازی و تعمیرات گاردریل با اولویت تعمیر در محورهای شریانی و اصلی در دستور کار قرار گرفت و آغاز به کار شد.

زارعی ابراز کرد: در فاز فعلی تعمیرات گاردریل‌های آسیب دیده در رفوژ وسط آزادراه زنجان تبریز در دستور کار قرار گرفته که امید است تکمیل بهسازی آن تا یک ماه آتی به پایان برسد.

وی اضافه کرد: نصب حفاظ و ایمن سازی مقاطعی از راه که در روزهای ابتدایی سال کارشناسی و نقاط پرخطر شناسایی شده بود، انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر