logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان در گفت‌و با موج رسا:

مردم با حضور حداکثری در انتخابات، حماسه دیگری برای تثبیت نظام آفریدند

مردم-با-حضور-حداکثری-در-انتخابات،-حماسه-دیگری-برای-تثبیت-نظام-آفریدند
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: مردم با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، حماسه دیگری برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و دشمن را برای چندمین بار مایوس کردند.

آیت‌اله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشارکت و حضور مردم در صحنه، لازمه جمهوریت، اقتدار و مشارکت در حقوق شهروندی برای تعیین سرنوشت است.

وی با بیان اینکه شنبه بعد از انتخابات، روز مهربانی و رفاقت است، خاطرنشان کرد: تا جمعه، روز رقابت بود اما بعد از آن، روز رفاقت و مهربانی است.

آیت‌اله خاتمی با بیان اینکه ملت، پیروز انتخابات است تصریح کرد: کسانی که رای دادند، پیروز هستند چه آن‌هایی که نامزد مورد نظرشان اکثریت آرا را کسب کرده و چه آن‌هایی که نامزد مورد نظرشان، اکثریت آرا را به دست نیاورده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان به‌خصوص آمریکا، اسرائیل، سعودی، منافقین و معاندین گفت: تمام تلاش دشمنان نظام جمهوری اسلامی با توطئه‌های خود، ایجاد یاس در بین مردم، سیاه‌نمایی و زیر سوال بودن نظام بود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای از نظر بین‌المللی این مساله را نشان داد که مردم، پشتیبان انقلاب، علاقه‌مند به نظام و سربلندی نظام هستند.

آیت‌اله خاتمی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر اینکه آن‌هایی که در قرن 21 به صورت قبیله‌ای اداره می‌شوند و تفاوتی بین صندوق رای و صندوق میوه قائل نیستند، تبلیغ می‌کنند که آزادی و دموکراسی در ایران وجود ندارد، اظهار داشت: این کشورها در حالی که بوی انتخاب را استشمام نکرده‌اند، تبلیغ می‌کردند که مردم در انتخابات شرکت نکنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران و مردم زنجان مانند همیشه احساس مسئولیت کردند، خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد، حماسه دیگری برای تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی آفریدند و دشمن را برای چندمین بار مایوس کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خوشبختی دیگر این بود که سلاله حضرت زهرا(س) و شخصیتی که طولانی‌ترین و درخشان‌ترین سابقه در عرصه قضایی را دارد در راس امور اجرایی کشور قرار گرفته است.

وی ضمن قدردانی از تمام عوامل و برگزارکنندگان انتخابات از نیروهای اجرایی، امنیتی، انتظامی و خدماتی تا نیروهای زحمتکش شهرداری، خاطرنشان کرد: اینکه نامزدهایی که اکثریت آرا را کسب نکرده بودند، صبح امروز به منتخب ملت تبریک گفتند نیز جای تشکر دارد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر