logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵
[ شناسه خبر : ۲۱۲۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

انتخاب فرد اصلح موجب کاهش فشارهای بین‌المللی و اقتصادی می‌شود

انتخاب-فرد-اصلح-موجب-کاهش-فشارهای-بین‌المللی-و-اقتصادی-می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش روی موجب کاهش فشارهای بین‌المللی و اقتصادی برکشور می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات را وظیفه ملی، سازمانی، فردی و تکلیف شرعی می‌دانند که باید برای انتخاب افراد اصلح در صحنه باشیم و مشارکت کنیم.

وی با بیان اینکه از دیدگاه امام خمینی (ره) پیاده سازی آرمان‌های انقلاب با مشارکت توده‌های مختلف مردم میسر است، ادامه داد: زمانی که مشارکت و حضور مردم در پای صندوق‌های رای گسترده شد آرمان‌های اسلام نیز عملیاتی و اجرایی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: مشارکت مردم و بهترین انتخاب از بین گزینه‌های معرفی شده از سوی شورای نگهبان می‌تواند انتخابات خوبی را رقم بزند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری انتخابات تزریق خون تازه در کالبد نظام اسلامی و تجدید قوا برای مردم محسوب می‌شود، افزود: لازمه انتخاب خوب شرکت گسترده در انتخابات است.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: هر زمانی که در تاریخ انتخابات برگزار نشده است تاوان آن را داده‌ایم همانگونه که در طول زندگی ائمه معصومین نیز اجازه برگزاری انتخاب ندادند و تاوان دادیم.

وی با بیان اینکه شیرینی انتخاب درست به مردم بر می‌گردد همانگونه که انتخاب نادرست کام آنها را تلخ می‌کند، تصریح کرد: رئیس جمهور باید دارای شایستگی‌هایی که در قانون اساسی به آنها اشاره شده است،باشد و اگر مردم طبق این شایستگی‌ها، افراد را انتخاب کنند، مشکلات کشور مرتفع می‌شود.

این مسئول با اشاره به بخش‌هایی از سوگندنامه رئیس جمهور، بیان داشت: رئیس جمهور به پاسداری از نظام اسلامی، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت، پرهیز از خودکامگی، پاسخگویی در برابر مردم، رهبری و مجلس، جلوگیری از شکل‌گیری فساد اداری، احیای امر به معروف و نهی از منکر و تلاش برای وحدت سیاسی و اقتصادی جهان اسلام قسم یاد می‌کند که باید به برنامه‌های ارائه شده از سوی داوطلبان انتخابات به این مسائل توجه شود که آیا آن فرد می‌تواند به این اصول پایبند باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید از خودکامگی پرهیز کرده و در مبارزه با فساد جدی بوده و عدالت اجتماعی را رعایت کند که باید برای رسیدن به چنین مسائلی باید به انتخابات گذشته توجه کرده و در انتخابات پیش روی افراد اصلح را انتخاب کرد.

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: بر اساس دیدگاه مقام معظم رهبری رئیس جمهور باید مومن،شجاع و وفادار به قانون اساسی بوده و از همه توان نیروهای مسلح، قوای سه گانه و تجربیات روشنفکران، نخبگان و تاثیرگذاران جامعه در اداره کشور بهره بگیرد.

وی بیان داشت: رئیس جمهور باید نسبت به مردم و جامعه دلسوز بوده و تلاش شبانه روزی و بدون وقفه برای امورات مردم داشته و از طبقات همطراز مردم باشد.

این مسئول یادآور شد: ضروری است مردم با معیارهای قانون اساسی،مقام معظم رهبری و سفارش شهدا و بر اساس رهنمودهای احادیث و دین فرد اصلح را انتخاب کنند تا خروجی آن  کاهش فشارهای بین‌المللی و اقتصادی برکشور باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر