logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۸۵۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

بیش از 25 باشگاه ورزشی زنجان به طور کلی تعطیل شدند

بیش-از-25-باشگاه-ورزشی-زنجان-به-طور-کلی-تعطیل-شدند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه 361 باشگاه ورزشی در این استان توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند که تنها منبع اِمرار معاش آن‌ها از محل باشگاهداری بود، گفت: متاسفانه ماه‌ها است که به دلیل شیوع ویروس کرونا فعالیت نمی‌کنند و بیش از 25 باشگاه ورزشی نیز به علت عدم توانایی در اداره امور باشگاه به طور کلی، جمع‌آوری کردند.

محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: قرار است جلسه مشترکی با حضور معاون سیاسی استاندار، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شود تا نسبت به آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی به یک جمعبندی مناسب برسند.

وی با بیان اینکه طبق مصوبات ستاد ملی کرونا رشته بدنسازی به مشاغل گروه 2 اضافه شده است، خاطرنشان کرد: غیر از بدنسازی، رشته ورزشی دیگری به گروه 2 اضافه نشده ضمن اینکه مجوز آغاز فعالیت این رشته نیز تا این لحظه صادر نشده است.

حمزه‌پور با بیان اینکه سلامتی مردم در اولویت تمام مسائل قرار دارد، افزود: با این حال با توجه به اهمیت ورزش و تحرک بدنی برای سلامتی امیدواریم به یک هم‌افزایی و تعامل برای آغاز فعالیت باشگاه‌های ورزشی برسیم تا تمام باشگاه‌ها بتوانند فعالیت خود را آغاز کنند زیرا از آغاز شیوع کرونا تاکنون باشگاه‌های ورزشی، خسارت‌های بسیاری دیده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این ممنوعیت فعلا با توجه به شرایط موجود فقط در استان زنجان بوده و فعالیت باشگاه‌های بدنسازی در سایر استان‌ها بلامانع اعلام شده است.

وی ابراز کرد: امیدواریم هرچه سریعتر این بیماری از بین رفته و با بهبود وضعیت، تمام کسب و کارها و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز به روال عادی خود برگردد و بتوانند مجدد فعالیت خود را شروع کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر