logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۷۴۱۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

162 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران زنجانی باقی مانده است

162-میلیارد-تومان-از-مطالبات-گندمکاران-زنجانی-باقی-مانده-است
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به خرید 812 میلیارد تومانی گندم در استان زنجان گفت: تاکنون 162 میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران باقی مانده است.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همچنان خرید تضمینی گندم در استان زنجان انجام می‌شود اظهار کرد: در حال حاضر 3 مرکز، خرید گندم‌های باقی مانده در دست کشاورزان را انجام می‌دهند و کشاورزان همچنان فرصت دارند گندم‌های خود را بفروشند.

وی با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گندم به 19 هزار و 800 تن افزایش یافته است ابراز کرد: مطالبات گندمکاران نیز 812 میلیارد تومان بوده که 650 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان ابراز کرد: در حال پیگیری هستیم تا مطالبات باقی مانده کشاورزان در آینده نه چندان دور پرداخت شود.

وی از توزیع برنج و شکر در استان زنجان خبرداد و گفت: بعد از دریافت مجوز، توزیع شکر و برنج از ابتدای ماه محرم در استان زنجان انجام می‌شود.

رحمنی با اشاره به اینکه قیمت شکر در درب انبار 6 هزار و 700 تومان است افزود: قیمت بسته بندی شکر نیز حدود یک هزار و 500 تومان بوده و به این میزان اضافه شده و در بین مردم توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امسال پیش‌بینی خرید تضمینی گندم تحقق یافته و در حال حاضر میزان خرید گندم تضمینی و توافقی بیش از 350 هزار تن است.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر