logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۵
[ شناسه خبر : ۱۶۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

دنیا به حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای چشم دوخته است/ اجرای انتخابات قانونمند از وظایف ناظران انتخاباتی است

دنیا-به-حضور-حداکثری-مردم-در-پای-صندوقهای-رای-چشم-دوخته-است-اجرای-انتخابات-قانونمند-از-وظایف-ناظران-انتخاباتی-است

استاندار زنجان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای گفت: دنیا به حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای چشم دوخته است.

به گزارش موج رسا; اسد الله درویش امیری ظهر امروز در جلسه اختتامیه هشتمین سرشماری نفوس مسکن در استان زنجان با بیان اینکه آنچه که وظیفه ما مجریان در انتخابات صیانت از رای مردم است اظهار کرد: آنچه که تکلیف همه ما بوده فراهم کردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما در انتخابات برگزاری یک انتخابات قانونمند در سطح کشور بوده است افزود: ما باید انتخابات قانونمند پر شور و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی افزود: ما از نظر بین‌المللی در شرایطی هستیم که میزان مشارکت حداکثری دقیقا بر شرایط جهانی و بین المللی ما تاثیر دارد و دنیا امروز به برگزای انتخابات در کشورمان چشم دوختند و در روز 29 اردیبهشت ماه خبرنگاران از سراسر دنیا به ایران خواهند آمد تا ببینند مردم بعد از 38 سال حضورشان در پای صندوقهای رای چگونه خواهد بود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه هر کلامی که مشارکت حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را اعلام می‌کند پیروی رهبری بوده است افزود: دفاع از حقوق مردم و هر سخن و تریبونی که مردم را مایوس و ناامید کند قطعا مخالف رهبری بوده است.

وی با اشاره به برخی از بد اخلاقی‌ها در انتخابات گفت: درست نیست که در انتخابات مردم را ناامید کرد و این امر شایسته نیست و نباید بد اخلاقی در جامعه رواج یابد.

درویش امیری با بیان اینکه انتظاری که از سازمان برنامه بودجه وجود دارد بیایند میزان پشت کردن به برنامه‌ها را در دولت‌ها احصا کرده و برای مردم اطلاع رسانی کنند اظهار داشت: کشوری که در چهارچوب برنامه حرکت کند قطعاً به اعداد و ارقام آمار هم پایبند خواهد بود.

وی ابراز کرد: افراد و اشخاص دولت‌هایی که به برنامه پشت کنند و حاضر نباشند برنامه‌های تدوین شده در قانون برنامه اجرا شود قطعا به عدد و آمار نیز پشت خواهند کرد.

استاندار زنجان بیان کرد: سازمان برنامه بودجه به دور از هرگونه تعصب و گرایش از برنامه اول تا برنامه پنجم توسعه تا به امروز این هفت دولت چقدر مبتنی بر اجرای دقیق برنامه در نظام برنامه ریزی کشور حرکت کرده و خروجی آنها چه بوده وانحراف هر دولت در اجرای برنامه مشخص است.

وی با بیان اینکه مرکز آمار کشور و پایگاه باید تکیه گاه مدیران و مسئولان تصمیم‌گیرنده در کشور باشد افزود: اگر بخواهیم برنامه تعریف را در کشور اجرا کنیم تکیه‌ گاه ما در اجرای این برنامه‌ها مرکز پایگاه آماری کشور است.

//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر