logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۵۱۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت جودو استان زنجان خبر داد

برگزاری دوره کشوری داوری جودو بانوان به میزبانی استان زنجان

برگزاری-دوره-کشوری-داوری-جودو-بانوان-به-میزبانی-استان-زنجان

رئیس هیئت جودو استان زنجان با اشاره به برنامه‌های هیئت جودو استان زنجان، گفت: دوره کشوری داوری ممتاز برای بانوان به میزبانی زنجان در حال برگزاری است.

مجتبی بیگلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های هیئت جودو و دفاع شخصی استان زنجان، اظهار کرد: اولین لیگ استانی جودو در طول تاریخ جودو زنجان اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این لیگ 8 تیم در حال رقابت هستند، ابراز کرد: هر تیم شامل 13 جودوکار است و کل شرکت‌کننده و کادر اجرایی این لیگ 120 نفر هستند.

رئیس هیئت جودو استان زنجان با بیان اینکه این لیگ در استان زنجان به مدت دو هفته در حال برگزاری بود، تصریح کرد: هفته سوم این لیگ به دلیل برگزاری دوره کشوری داوری ممتاز در زنجان لغو شد.

وی با بیان اینکه دوره داوری ممتاز کشور در زنجان برای بانوان از 2 اسفند در حال برگزاری است، عنوان کرد: در این دوره با ظرفیت 28 نفر برگزار می‌شود.

بیگلی با بیان اینکه این دوره با حضور رئیس فدراسیون داوران آقایان و ریاست کمیته داوران بانوان برگزار می‌شود، افزود: بخش عملی این دوره به دلیل بیماری کرونا که از روز سه‌شنبه شروع می‌شود، لغو شد.

وی با اشاره به بیماری‌های ویروسی و به‌خصوص بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی جودو و دفاع شخصی استان زنجان به مدت 10 روز تعطیل است.

//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر